اول ارتباطم با خدای خودمو درست میکردم. این درکی که الان از خدا رسیدم. ای کاش توی 19 سالگی رسیده بودم.
دوم بشدت درسمو میخوندم و همون وقت میرفتم دانشگاه. متاسفانه من با سن بالا رفتم دانشگاه.
سوم هیچ وقت عاشق نمیشدم که داغش رهام نکنه.
چهارم حتما توی همون سن درمان میکردم که اینطور خونه نشینم نکنه.
پنجم حتما کسب و کاری راه مینداختم ...
اما
افسوس😔