عزیزم من بیماری داشتم از کودکی که درمان نکردیم. خودمم بزرگ شدم سهل انگاری کردم وسفت و سخت دنبال درمان نرفتم. وقتیم رفتم دیگه تقریبا دیر شده بود... پروسه درمان طولانی و با ریسک ...
و چیز دیگه ای خیلی پشیمونم و ای کاش همون 19 سالگی تمامش کرده بودم رفتن و ارتباط با ماوراالطبیعه بود... ای کاش هزار سرطان گرفته بودم اما درگیر ماورا نمیشدم. که هنوز چوبشو میخورم.
تا میتونی لذت ببر ... بهترین سن برای لذت بردن...
و اگه خاستگار خوب داشتی حتما ازدواج کن