2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

درس میخوندم. فقط درس. آه و افسوس 

. مواظب تایپ کردنت باش پشت هر کابری یک قلب میتپه#من پر از انرژی های مثبتم...مربی بدنسازی ام...عاشق خونه و دخترم و شوهرمم... من عاشق استیک ام..... عاشق کشیدن پرده ها اول صبحم.... بستن موهای دخترم... زندگی همین دلخوشی های کوچیکه....بخند ک میگذره
کاش بودم🥲🫠ولی الان ۲۵ام😣

خب ب این فک کن الان ی ۳۰ ساله با خودش میگه کاش ۲۵ بودم😐

توی نی نی سایت یجوری رابطه جنسی رو عجیب و خجالت اور جلوه میدن که گاهی حس میکنم همه رو لک لک اوردن جدی جدی  

خودکشی نمی‌کردم💔

دختری🥰 هستم که برای عشقش❤️ و این وصال خیلی جنگید ✨اما هیچ فایده ای نداشت به جایی رسید ک جز خودکشی💔 چاره ای نداشت این کارو کرد اما نمرد و الان پیوند کبد💕 شده خداروشکر که نمردم و خداروشکر 💝ک خود کشی کردم و الان با عشقم ازدواج کردم👥 ممنونم از پسری ک کبدش تو بدن منه💌 ب خاطر اونم که شده درست زندگی میکنم و صاحب خوبی برای این کبد خواهم بود ،برای خوشبختی من و همسرم دعا کنید ممنونم 💋💖💖،گاهی که ب عقب برمی‌گردم و میبینم چه زجری کشیدیم واقعا خداروشکر میکنم که الان کنار همیم 🙂❤️✨

من ۱۸ام و ددرم درس میخونم🙂

یک عدد۸۲عنتر😁بعضی وقتا حالم خوبه بعضی وقتا بد غمگینم به اندازع تمام عمرم ولی میخندم چون زندگی هیچی نیست🥲🤍 خدایا غمگینم صدامو میشنوی غمگینم   عجب دریای سحر امیزیه غمای عالم عجب بغض گرونی من خودم سرمایه دارم      هرکی ی بیو میزاره دیگران بهم بد کردن اما هیچکس گوهایی ک خودش خورده رو یادش نمیاد😏
😳😳😳😳

؟؟

دختری🥰 هستم که برای عشقش❤️ و این وصال خیلی جنگید ✨اما هیچ فایده ای نداشت به جایی رسید ک جز خودکشی💔 چاره ای نداشت این کارو کرد اما نمرد و الان پیوند کبد💕 شده خداروشکر که نمردم و خداروشکر 💝ک خود کشی کردم و الان با عشقم ازدواج کردم👥 ممنونم از پسری ک کبدش تو بدن منه💌 ب خاطر اونم که شده درست زندگی میکنم و صاحب خوبی برای این کبد خواهم بود ،برای خوشبختی من و همسرم دعا کنید ممنونم 💋💖💖،گاهی که ب عقب برمی‌گردم و میبینم چه زجری کشیدیم واقعا خداروشکر میکنم که الان کنار همیم 🙂❤️✨

دوسال دیگه میایم میگم

زندگی دشوار ترین امتحان است.بسیاری از مردم مردود میشوند چون سعی میکنند از روی دست هم بنویسند غافل از اینکه سوالات موجود در برگه ی هر کسی فرق میکند 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز