2777
2789
عنوان

مادرشوهر بی.....😠😓

326 بازدید | 17 پست

امروز مادرشوهرم برای ناهار اومده بود خونمون. از ساعت 1 که اومد تا 3/5همش رو پا بودم و پذیرایی می کردم به محض این که نشستم در اومد گفت فلانی(یکی از اقوامشون) بعد از 12سال بچه دار شده. اسم دکترشو پرسیدم تو هم برو پیشش😳 

من 5ساله که باردار نشدم و توی این 5سال همش بهش گفتیم که بچه نمی خوایم. بماند که از 3ماه بعد ازدواجم بهم متلک می گفت

ادامه داره....

😳بسم‌الله شروع شد

𓆃ایران زمین𓄂      "نخستین گام برای از میان برداشتن یک ملت، پاک کردن حافظه آن است. باید کتاب‌هایش را، فرهنگش را و تاریخش را از بین برد. بعد کسی را گمارد که کتاب‌های تازه‌ای بنویسد، فرهنگ تازه‌ای جعل کند و تاریخ تازه‌ای بسازد...”.ملت هارا از تاریخشان دور نگه دارید در این صورت راحت کنترل میشوند. تاریکاندیشان می‌خواهند زنان را درسیاهینگه دارند ؛آن‌ها ازروشنشدن ذهن زن می‌ترسند؛چون می‌دانند زن بداند، به کودکش هم یاد خواهد داد ... *من خود اندوهگین نیستم اندوه عالمم، سرزمینی در سینه ام گریه میکند*

خب فهمیده اکلی میگفتی نمیخوای،شوهرت حرفی نزده؟

📌وقتی به داشتن اعتماد بنفس عادت نداشته باشی اعتماد بنفس بنظرت نوعی مغرور بودنه📌وقتی همیشه منفعل بودی قاطع بودن مثل خشونت به نظرت میاد📌وقتی عادت نکردی نیازهات فراهم بشه اولویت دادن به خودت برات مثل خودخواهیه📌اینو گفتم که بدونی دایره ی امن تو همیشه معیار خوبی برای رفتارت نیست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خبب

الماس یک تکه زغال سنگ است که فشار را به خوبی تحمل کرده است.برای موفق شدن باید سختی هارا تحمل کرد.......              ما بده کسیو نخواستیم ولی هر چی زمین خوردیم صدای آشنا اومد
عین این سریالایی ک موقع تمام شدنشون زیرش مینویسن ادامه دارد.. حس میکنم زندگی مادرشوهر و عروس هم عین ...

🤭🤭🤦‍♀️

جوانی ات در این مملکت چگونه گذشت؟ در تلاش مداوم برای به دست آوردن حقوق اولیه ام.

من اوائل محل نمی ذاشتم اما بعد اینکه چند بار متلک بهم گفت و همه جا گفت بهار مشکل داره مدتی باهاش رفت و آمد نکردم الان که باز شروع کردیم به رفت و آمد باز اینا رو میگه

من بهش گفتم ما اصلا بچه نمی خوایم وگرنه امروز دیگه نازایی وجود نداره فقط اگه کسی بخواد میره دنبالش اینا رو با آرامش گفتم که خیلی لجش گرفت و گفت به هر حال من گفتم بهت بگم که بری دنبالش که از این دیرتر نشه.

تازه خودش هم میدونه مشکل از پسر خودشه که بچه دار نشدیم تا حالا.

شما بودین چی جواب میدادین بهش. میدونه من روی این حرفای مفت حساسم واسه همین همش میگه

خب وقتی مشکل از شوهرته چرا شوهرت هیچی نمیگه که نشینه لگه بهار مشکل داره ...

برا سالم بودن پسرم دعا کنین 🙏.اسم کاربریم اسمیه که دخترم روی خودشو داداشش گذاشته از تخیلاتش😅😅...برای سلامتی خانوادم و شادی روح مادرشوهرعزیزم صلوات بفرستین🙏🙏🙏🌹🌹🌹
خب وقتی مشکل از شوهرته چرا شوهرت هیچی نمیگه که نشینه لگه بهار مشکل داره ...

لال میشه جلوی خانوادش. هزاربار سر این قضیه با هم جر و بحث کردیم. البته منم این دفعه ساکت ننشستم دوتا از فامیلهای مادرشوهرم مشکل روحی دارن بهش گفتم رفتیم مشاوره ژنتیک گفتن نباید بچه دار بشین چون سابقه بیماری هست توی خانواده شما. گفت نه ما مشکلی نداریم گفتم چرا و اون دوتا رو مثال زدم براش

لال میشه جلوی خانوادش. هزاربار سر این قضیه با هم جر و بحث کردیم. البته منم این دفعه ساکت ننشستم دوتا ...

عزیزم این دفعه بگو پسرت مشکل داره نه من هرچی من هیچی نمیگم شمانرین جایی عیب رو من برارین

برا سالم بودن پسرم دعا کنین 🙏.اسم کاربریم اسمیه که دخترم روی خودشو داداشش گذاشته از تخیلاتش😅😅...برای سلامتی خانوادم و شادی روح مادرشوهرعزیزم صلوات بفرستین🙏🙏🙏🌹🌹🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز