2777
2789
عنوان

فروشندگی

143 بازدید | 15 پست

ساعت کاری ۲تا۷ بعدازظهر با حقوق یک میلیون و خورده ای که اون خوردش میره واسه کرایه

کلا هم سرپا باید باشیو زبون بریزی چون خیلی شلوغ میشه 


ارزش داره برم ؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آره برو ..حقوق فروشنده یک سره ماهی ۳۸۰۰ هیت 

با افتخار ماما هستم🥰...لطفا برای مشاوره مجانی تقاضا ندید...مشاوره مجانی نمیدم... و اسنپ دکتر مجانی هم نیستم😐 دست بکن تو جیبت زنگ بزن اسنپ دکتر..🙂
دو روز رفتم اصلا نتونستم بشینم کلا سرپا بودم نفهمیدم کی گذشت زمان

ضعف میکنی اذییت میشی من ک همش میرفتم زیر سرم شب عید بود خیلی شلوغ میشد دیه پشت دستم داغ کردم نرم فروشندگی البتع ظرفیت ادما باهم فرق میکنه

امروز برا بارداری رفتم دکتر بهم استراحت مطلق داده دیگه نمیتونم برم از امروز

شوهرت باید حداقل اندازه ی فروشنده معمولی پول بده حالا شما ک خانومشی باید بیشتر میداد حالا ک نمیری ام وظیفه اش ماعی حداقل ی تومن بت بده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز