khorshid00 مدیر عضویت: 1400/01/02 تعداد پست: 181 عنوان فروشندگی | مشاهده متن کامل بحث + 143 بازدید | 15 پست ساعت کاری ۲تا۷ بعدازظهر با حقوق یک میلیون و خورده ای که اون خوردش میره واسه کرایهکلا هم سرپا باید باشیو زبون بریزی چون خیلی شلوغ میشه ارزش داره برم ؟ 1401/01/17 | 11:20 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
khorshid00 مدیر استارتر عضویت: 1400/01/02 تعداد پست: 181 ضعف میکنی اذییت میشی من ک همش میرفتم زیر سرم شب عید بود خیلی شلوغ میشد دیه پشت دستم داغ کردم نرم فرو ... اره واقعا بنیه ها فرق میکنه منم زود ضعیف میشم