khorshid00 مدیر استارتر عضویت: 1400/01/02 تعداد پست: 181 عنوان فروشندگی 143 بازدید | 15 پست ساعت کاری ۲تا۷ بعدازظهر با حقوق یک میلیون و خورده ای که اون خوردش میره واسه کرایهکلا هم سرپا باید باشیو زبون بریزی چون خیلی شلوغ میشه ارزش داره برم ؟ 1401/01/17 | 11:20 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
آمتیس۲۰۲۰ عضویت: 1400/09/17 تعداد پست: 6498 آره برو ..حقوق فروشنده یک سره ماهی ۳۸۰۰ هیت با افتخار ماما هستم🥰...لطفا برای مشاوره مجانی تقاضا ندید...مشاوره مجانی نمیدم... و اسنپ دکتر مجانی هم نیستم😐 دست بکن تو جیبت زنگ بزن اسنپ دکتر..🙂
ninigolijon عضویت: 1401/01/02 تعداد پست: 4910 من فروشنده ام ماهی ششصد تومان میگیرم.البته مغازه برای شوهرمه
nafasjooon74 عضویت: 1400/02/10 تعداد پست: 901 اگه شلوغ نمیرزه بعد ساعت طولانی خیلی اذییت میشی من فروشنده بودم واقعا طاقت فرساس
nafasjooon74 عضویت: 1400/02/10 تعداد پست: 901 من فروشنده ام ماهی ششصد تومان میگیرم.البته مغازه برای شوهرمه وااا چ کم میده بهت بیا بیرون بزار ی فروشنده دیه بگیره خیلی کمم بخواد بده یک ونیم
khorshid00 مدیر استارتر عضویت: 1400/01/02 تعداد پست: 181 اگه شلوغ نمیرزه بعد ساعت طولانی خیلی اذییت میشی من فروشنده بودم واقعا طاقت فرساس دو روز رفتم اصلا نتونستم بشینم کلا سرپا بودم نفهمیدم کی گذشت زمان
ninigolijon عضویت: 1401/01/02 تعداد پست: 4910 وااا چ کم میده بهت بیا بیرون بزار ی فروشنده دیه بگیره خیلی کمم بخواد بده یک ونیم امروز برا بارداری رفتم دکتر بهم استراحت مطلق داده دیگه نمیتونم برم از امروز
nafasjooon74 عضویت: 1400/02/10 تعداد پست: 901 دو روز رفتم اصلا نتونستم بشینم کلا سرپا بودم نفهمیدم کی گذشت زمان ضعف میکنی اذییت میشی من ک همش میرفتم زیر سرم شب عید بود خیلی شلوغ میشد دیه پشت دستم داغ کردم نرم فروشندگی البتع ظرفیت ادما باهم فرق میکنه
nafasjooon74 عضویت: 1400/02/10 تعداد پست: 901 امروز برا بارداری رفتم دکتر بهم استراحت مطلق داده دیگه نمیتونم برم از امروز شوهرت باید حداقل اندازه ی فروشنده معمولی پول بده حالا شما ک خانومشی باید بیشتر میداد حالا ک نمیری ام وظیفه اش ماعی حداقل ی تومن بت بده