2777
2789
عنوان

گنددددد زدم😭😭😭😭

315 بازدید | 24 پست

دوستان منو پارتنرم(خانواده ها میدوننن ولی رسمی نیس) باهم آنلاین شاپ زدیم سرمایه از اونه ومن فقط کمکش میکنم تو کارای پیج از اول هرجا میرفتیم نوبتی حساب میکردیم  چون اون موقع درآمد نداشت 

هیچ وقت تاحالا بجز دوتا مناسبت برام گل نکرفته و تومدت۷ماه یبارکادو برام گرفته اونم تولدم منم خب چون درآمد نداشت سخت نگرفتم اما الان از آنلاین شاپ درامد داره بااینکه نوددرصد کارای پیجو من میکنم اما هزارتومنم نخاستم ازش حتی هررررچیزی خودم برداشتم سرررریع پولشو دادم تواین مدت حتی ی شارژم ازش نخاستم  

الان فک میکنم کاربدی کردم چون بدعادت شده هربار بیرون میریم بدون کافه با ی شیرکاکائو که اون خودم پولشو میدم سروتهش هم میاد به دلم مونده برم بیرون روم بشه یه چیز گرون بخام 

خیلییییییی دوس دارم بدون اینه بگم برام ی شاخه گل بگیره اما حیف😞 

بنظرم گندددددد زدم خودم راهی هست درست شه از الان به بعد؟؟؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

به نظر منم الان کافه بیخیال شو فقط چون براش کار میکنی ازش حقوق بخواه بعد کم‌کم میفهمه که باید برات ...

وای نه نمیشههههه حقوق بخوام چون نه شخصیتم اینطوره نه نیاز مالی دارم ولی دوس دارم حداقلش ی شاخه گل بگیره برام😭😭😭 دوسش دارم اونم داره ولی سنش کمه خررررره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز