2733
2734
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 4958483 بازدید | 66442 پست

سلام دوستانی ک خودتون عمل کردید یا از نزدیک دیدید لطفا پاسخ بدید برای بینی گوشتی کدوم دکتر معرفی میکنید ک نوک بینی را خوب جمع کنه؟

ترجیحا هم متخصص گوش و حلق و بینی باشن

من شهرستانم نمیتونم مطب گردی داشته باشم

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



سلام بچه ها خواستم نظر خودم و در مورد رضا ساریخانی دکتر گوش و حلق و بینی بهتون بدم که پیش ایشان عمل کردم علاوه بر  اخلاق افتضاخ خواهرشون که منشی ایشان هست  و منشی ایشان با ارباب رجوع  و بی تربیتی مطلق خود دکتر در ارتباط با متقاضیانش و کلاهبرداری که در مورد هزینه دارن و یه چیزی باهات طی میکنن و موقع عمل کلا مبلغشون و تغییر میدن وتوی مطبشون از 10 نفر ،9 نفر کلا مشکل هزینه دارن و ناراضی هستن از این بابت  اصلا گوشی بابت شنیدن این موضوع وجود نداره ومیگن برای ما مهم نیست میتونید عمل نکنید هزینه ما همینه که هست اصلا براشون مهم نیست که اون بیمار هم زمانشو به علت وقت گرفتن با ایشان هدر داده هم مینونسته چندماه قبلش با دکتر دیگه قرارداد ببنده که لااقل پایبند به حرفاشون بوده باشن که از نظر من واقعا اخلاق خوب و متعادل یکی از وظایف دکتر هستش که اگه برای کسی مثل من علاوه بر کار خوب رفتارم مهم هستش  اصلا و به هیچ عنوان ایشان و انتخاب نکنید  از همه اینها که بگذریم وتحمل اخلاق گند خودشون و اطرافیانشون و بعد از این همه چالشی که باید از همش بگذریم وهفت خان رستم و رد کردین انتظار یه بینی خوب و دارین که بعد از 8 یا 9 ماه که وقت عملتون رسیده  یه قضیه منطقی هستش ولی برخلاف تمام انتظاری که داشتم  واقعاکار افتضاحی  دارن و بینی من کاملا زیر دست ایشان له شده و سوراخ بینیم کیپ شده و واقعا آزار داده این موضوع  وواقعا اگه دلتون میخواد یه بینی افتضاح تحویل بگیرید حتما پیش ایشان برید من تمام آرزوم الان شده ای کاش دکتر خوبی و برای بینیم انتخاب میکردم شده و کاملا نسبت به عملی که کرده بی تعهد و اصلا گردن گیرشون ضعیف هست و هیچ دکتر دیگه ای به هیچ عنوان درست کردن بینی رو نمیپذیرن خواهش میکنم صورتتونو به هیچ عنوان زیر تیغ یه آدم بیتجربه ندین و بیشتر دراین رابط تحقیق کنید.

2728
دوست عزیز اینجا خانم و آقا فرق نداره هرسوالی دارید بپرسید اما خواهشن مدل سوال الانتون نپرسید!!! خا ...

سلام شایلین جان. من مطالب شما رو خیلی خوندم و استفاده کردم. الان که بیشتر از ۱ سال از عملتون با دکتر برادران گذشته راضی هستین؟ من تصمیم گرفتم باهاش عمل کنم و واقعا به راهنماییتون نیاز دارم. امیدوارم به تاپیک سر بزنین.

سلام ، امیدوارم تبلیغ نبوده باشه چون عملا رید تو بینیم دکتر سامی🥲

عزیزم من هم قصد عمل با دکتر سامی را دارم .خواهشاً اگه امکانش هست عکس بینی تون را ببینم .و یا بفرمایید الان هم ناراضی هستید از نتیجه کار ؟ عیب های بینی تون چیه؟

2740
سلام بچه ها خواستم نظر خودم و در مورد رضا ساریخانی دکتر گوش و حلق و بینی بهتون بدم که پیش ایشان عمل ...

دکتری که هزینه رو تو روز عمل تغییر میده، واقعا بی‌وجدانه. همین تجربه رو نزدیکانم با بشارتی زاده داشتن.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687