2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162439 بازدید | 66734 پست
توضیحاتی در مورد مطلبی که ققنوس عزیز به نقل قول نوشته بود :
من نمیخوام دفاع کنم یا موضع بگیرم اما این مطلب کمال بی انصافی و تماما با غرض نوشته شده . من خودم پیش شیروانی عمل کردم و بچه ها دیدن عکسمو ، نیاز به توضیح نداره .
اما اینجا یه چیزایی نوشته شده که واقعا بعضیاشون به نظرم خنده داره . من هر 5 روز یکبار میرم چسبمو عوض میکنم و افراد زیادی رو میبینم که تقریبا ناراضی توشون صفره ، البته بعضیا مثلا 10 در صد ناراضی داره اما درمورد مسایل خیلی جزیی که زیاد به چشم نمیاد ( بچه ها چون شیروانی گرون میگیره سطح توقع ادم بالا میره ، خیلییی هم بالا میره . مثلا من خودم 10 روز اول تو بویایی مشکل داشتم که رفتم بیمارستانی که عمل داشت بعد از عملش رفتم با عصبانیت که من بویاییم مشکل داره ، کلی توضیح داد که عادیه و اینا...من راضی نشدم در نهایت یه اسپری داد گفت اگه عجله داری اینو بزن . منم استفاده کردم و خداررررو شکر بویایم برگشت )، منظورم اینه که خیلی حاد نیستند . البته نمیگم همه صد در صد راضین اما واقعا ناراضی و عمل دوم خیلی کمه . من ترمیمی خود دکتر تا حالا فقط دو نفر دیدم که یکی دختر خانمی بود که تو 17 سالگی عمل کرده بود و الان نوک بینیش بزرگ شده بود و یکی هم خانم 65 ساله ای که میگفت تیغه بینیش کجه . دختره رو نمیدونم چی شد اما اون خانمه رو دکتر براش درست کرد.
خودتون هم میدونین که همه دکترا به سختی زیر بار خرابکاریاشون میرن ...فقط مختص شیروانی نیست . اما من تا حالا کار به ظرافت و دقت شیروانی کم دیدم . عملی که با وسواس تمام 4 ساعت تا 4ساعت و نیم طول میکشه و من با چشم باز دیدم با چه وسواسی کار میکنه . اما خط بخیه هاش مشخصه .
اما نکته خنده دار این مطلب این بود که نوشته تا آخر شب بشینین و بهتون توجه نشه . شما کافیه فقط یه بار برین برا مشاوره ...دکتر بیشتر از 1ساعت اینقدر براتون قصه میگه که تو راضی شی وقت عمل بگیری. خود من روز اول که رفتم پیشش 3 ساعت تو اتاقش بودم که دیگه خودم خسته شده بودم ، هی مریضا و چسبیا میومدن و میرفتن و مدام دکتر در مورد کاراش و لزوم جراحی و ...واسم توضیح میداد و عکس نشون میداد ، حتی شماره کسایی که باهاشون عمل کرده بودن بهم داد تا ازشون در مورد عمل بپرسم . (شب قبل از عمل هم خود دکتر زنگ زد بهم و کلی ارامش داد بهم)البته بگم که همه اینا واسه قبله عمله :)...واسه همه همینطوره . الان که میریم واسه چسب زدن تا یکی واسه مشاوره میره همه میگن خدا رحم کنه ...چون یکساعت و گاهی بیشترطول میکشه این مشاوره .( آخه باید طرفو راضی کنه )
در مورد مطبش ...درسته ، واقعا در شان یه دکتری که این همه پول میگیره نیست ، اما کثیف هم نیست
در مورد لیلا ، من که تاحالا ندیدم گوشیشو بکشه .
در مورد خارجیا هم تو این مدت که من میرم چند نفرو عمل کرده که از همشون 20 م گرفته .
کلا وقتی این مطلبو دیدم خندم گرفت...
هدیه جون انصافا دماغ تو خیلی عالی شده عزیزم بی اغراقنوکش از اون نوکای بینی ای هستش که من دوست دارم...
هیچ کس بهتر از خود آدم نمیدونه چی میخواد و چی براش بهتره! شرح مطب گردیها:
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=385081&postID=23285352#23285352

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هدیه جان فکر میکنم بهنره مطلب رو بردارم پس، من خودم مطب شیروانی نرفتم اما با توجه به اون چیزی که شماها میگین احتمالا یا از روی غرض نوشتن و یا حالا اونروز شانس اون بنده خدا اینجوری بوده، البته مامان نونو هم صرفا نقل قول کرده بودن
هیچ کس بهتر از خود آدم نمیدونه چی میخواد و چی براش بهتره! شرح مطب گردیها:
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=385081&postID=23285352#23285352
سلام.من هفته دیگه میخوام مطب گردیو شروع کنم.بینیم انحراف داره و گوشتیه .فکر میکنید کی میتونه یه بینی شیک و طبیعی ازش در بیاره؟
خودم برزنجی مد نظرمه
24 بهمن-دکتر برزنجی
دوستان کسی میدونه از بین نادری فرهنگ و سجادیان کدومشون عمل بینی رو به شکل بسته یعنی بدون برش وسط انجام میدن؟ و اینکه آیا بیهوشی کامل یا نیمه بیهوشی بنا به ترجبح خودمون هست یا خواست و تشخیص دکتر؟ مرسی از همگی
آنگاه که خداوند فرزندی به من عنایت کرد دانستم که مادرم چقدر مرا دوست داشت.
به به سلام عشقم، مواظب اون مماخ خوشگلت باش
آنکس که بداند و نداند که بداند بیدارش نمایید که بس خفته نماند آنکس که نداند ونداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند مطب گردی:فرهنگ,میلانی,سامی,نادریان,باباجانی,غلامرضا احمدی,کوهستانی,رحمان موسوی,کامیابی
سلام سما جون خوبی عزیزم؟
راستی من نتونستم واسه اینور سال از دکتر وقت بگیرم، البته خودمم بی خیال شدم فکر میکردم نوک بینیم بزرگه ولی دو سه تا جشن و مهمونی رفتم خدایی همه از بینیم تعریف میکردن منم بی خیال شدم فعلا، حالا بعد عید که سر دکتر خلوت تره شاید رفتم پیشش
شما دیگه نرفتی؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

لطفاً بیایدددد

uikyhpl | -3 ثانیه پیش
2791
2779
2792