2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162450 بازدید | 66734 پست
سما جون اگه ورم باشه که درست میشه ناراحتی نداره فقط صبر میخواد، من خودم یه ساله عمل کردم هنوز بعضی وقتا احساس میکنم بینیم با روزای دیگه فرق میکنه البته فقط خودم متوجه میشم
سما تیغه بینیت مشخص شده؟ منظورم اون دو تا خط روی تیغست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تنفسم مثل قبل عالیه، سوراخام فعلا یه اندازه است، نیمرخم خیلی قشنگه، تیغه امم صاف و بی عیب، فقط سمت چپم ورمم بیشتره، و این باعث شده پره این سمتم یکم پایین تر باشه، ومنم دعا میکنم که ورم باشه.
تو چی عزیزم؟ راضی هستی؟؟
نازنین جون و فاطمه جون مرسی از جوابتون
من از ریزش مو و عوارض بعدش میترسم...فکر کنم باید قبل از عمل کچل کنم....
راستی کسی میدونه از زمانی که با نادریان یا سجادیان ویزیت میشیم چقدر طول میکشه وقت عمل بدهند؟ آخه من ایران نیستم و نمیتونم خیلی منتظر بمونم...به نظرتون اردیبهشت تایم خلوتی واسه عمل یا آخر فروردین؟!!!
آنگاه که خداوند فرزندی به من عنایت کرد دانستم که مادرم چقدر مرا دوست داشت.
مامانی و سما جون مبارکهههه میشه عکساتونو با هزینه هایی که دادینو بزارین, یکمم از محبی بیشتر بگین یکی از گزینه های منه ,مسیییی
حتما سر بزنید دریافت کد تخفیف ایران تایپسیت تخصصی ترین سایت ترجمه و تایپ http://old.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=31637&ChatDate=7-8-1393
واسه منم نسبت به قبل خیلی خوب شده وانحرافمم تقریبا کامل رفع شده ولی هنوز جای قوزم یه برامدگی خیلی خیلی کوچیکه احتمالا ورمه.منم نیمرخموخیلی دوس دارم ولی ازروبه روهنوزانگارورم داره
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792