2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162419 بازدید | 66734 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بهارک یکم ازش میگی؟ از درصد رضایتت از بینی که ازش خواستی و کلا همه چی ! میدونم زوده واسه قضاوت کردن ولی خوب میخوام بدونم تا همین الانش مشکل خاصی باهاش نداشتی؟
راستی چیشد نادریان و انتخاب کردی؟!
از دل همه را تکانده ام الا تو ...
من دو سه تاکارخیلی خوب وشیک دیدم که یکیش یه نمونه 4 ساله بودکه واقعا بی نقص بود‏(‏ البته به سلیقه ی من‏)‏ و بینی الناز گلرخم خیلی دوست داشتم من اول بینی طبیعی دوست داشتم ولی بادیدن کارای نادریان نظرم عوض شد. درصدرضایتمو الان که ورمم زیاده نمیتونم بگم ولی مدلشو دوست دارم. تنفسم خیلی خوب شده من انحراف هم داشتم.
15 دی‏_‏ دکترنادریان(عکس صفحه ی 118)
بله 5تومن.باورت میشه روزمشاوره دقت نکردم به اینکه چقدر دوست داره عملم کنه!‏ فقط همون روز عکس و آزمایشو نوشت گفت جوابشو بیاروقتتو اکی کنیم!!‏ بینیم استخونی بود سرش پهن بود.
15 دی‏_‏ دکترنادریان(عکس صفحه ی 118)
کاش پرپر و aseant و melodyjan که با فرهنگ عملیدن بیان عکس بذارن
هیچ کس بهتر از خود آدم نمیدونه چی میخواد و چی براش بهتره! شرح مطب گردیها:
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=385081&postID=23285352#23285352
سرچش کن از اون بالا،البته من عکسش رو دارم، نمیدونم ناراحت میشه بزارم یا نه!!!
آنکس که بداند و نداند که بداند بیدارش نمایید که بس خفته نماند آنکس که نداند ونداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند مطب گردی:فرهنگ,میلانی,سامی,نادریان,باباجانی,غلامرضا احمدی,کوهستانی,رحمان موسوی,کامیابی
آیدا جان من یه بار رفتم مطبش 2 -3 نمونه دیدم که فقط یکیش بدون چسب بود، دکتر کلا غد بود، یه جورایی زیادی جدی بود اما منظورم بداخلاق نیست به من قیمت نداد به نظرم اونایی که با جسب بودن طبیعی بودن، اما همراهم میگفت دماغ اون دختره که بدون چسب بود پره هاش بالا پایین بود (که من متوجه نشدم و دقت نکردم) شنیدم 20 به بالاس وگرنه بدم نیومد در کل

تو این سایت هم حدود 154 صفحه در مورد شیروانی بچه ها مطلب و تجربیاتشونو نوشتن امیدوارم به درد بخوره:
http://forum.persianhit.com/showthread.php?201-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B1%D8%AC%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C

اینم معرفی چند سایت خارجی دیگه برای دیدن نمونه برای دوستان علاقه مند :
http://www.drsteiger.com/procedures/nose/rhinoplasty-photos.html
http://chicagorevisionrhino.reachlocal.net/before_after_rhinoplasty_dr_warner_chicago.html
http://www.ghavamiplasticsurgery.com/nose_surgery_before_and_after.html
http://www.facialsurgery.com/BAPg1lnq2jqh1_pdfc_nt20_hbc3.html
http://www.exploreplasticsurgery.com/category/rhinoplasty/page/6/
نمونه بینی آقایون ، شامل چندین نمونه بینی طبیعی برای آقایان:
http://www.drguida.com/gallery/viewdetail/Front/Case15922

هیچ کس بهتر از خود آدم نمیدونه چی میخواد و چی براش بهتره! شرح مطب گردیها:
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=385081&postID=23285352#23285352
Ghoghnoos جان
اون عکس شقایق که تو کامپیوتر برزنجیه ٦ ماه بعد از عمله، و همینطور که دیدی ورم داشت، برای همین فرق داره با الانش
برزنجی بهم گفت شقایق تنبلی می کنه نمیره عکس بندازه. عکس جدید ازش بگیرم می ذارم تو سایت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792