2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162419 بازدید | 66734 پست
اریایی جون داشتم یه تجزیه تحلیل رو عکسات میکردم، به خصوص من که طبیعی دوست دارم ،
از لحاظ نیمرخ که خیلی شباهت به عکسای سایتش داره؛تو فرم چونت تقریبا شبیه منه ولی اونقدر قوس نداده که تو چشم بیاد در رابطه با سر بینی که من روش خیلی حساسم فقط جمع و جور کرده و تغییرش بسیار مثبت بوده ...عکست از روبرو یکم ماته (ترا خدا نگی چقدر این پرتوقعه دست تو و همه دوستانی که با گذاشتن عکس خودشون به ما تو انتخاب کمک میکنن درد نکنه واقعاً ) حالت گرد نوک بینی قبلیتو برات حفظ کرده؟
بعد مطهریه مطبش دیگه؟ جای دیگه نداره؟
هیچ کس بهتر از خود آدم نمیدونه چی میخواد و چی براش بهتره! شرح مطب گردیها:
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=385081&postID=23285352#23285352

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یکم دردشو تحمل کن. کم کم دردشکم میشه فقط خوب خیسش کن تا راحتتر باز شه. من که بیشتر این فشار دادن ورممام دردم میگیره. انگار خوششون میاد کافیه یه سوال کنی درباره بینیت زودی فشارش میدن میگن دیدی ورمه کم کم میخوابه!
فرهنگ چرا تو سایتش عکس تمام رخ نداره؟

دوستان بعضیا که دماغشون دوباره کج میشه دلیلش چیه؟به کار دکتر مربوطه ؟چه بینیایی کج میشن؟نکنه کارای برزنجی هم کج بشن؟؟؟
.
پویه جون حالا که گذشت عملم کردی! ولی مطمئنا از قبلم شیکتر و زیباتر میشه. قبل عمل نیومدی زودتر ارشادت کنیم تا به قول رستگار جونی، رستگار شی!
راستی حرف از رستگار شد، رستگار جونی کجایی؟
مررررررررررررسی رویای آرام جون
راستی بینیتم خیلی خوب شده عزیزم
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
پویه جان مطمئننا تغییراتت مثبت خواهد بود البته الان با چسب زیاد نمیشه چیزی گفت ولی مطمئنم عالی میشی

ققنوس عزیزم الان فقط همین عکسو دارم بازم عکس بهتر گرفتم میذارم فرهنگ نوک بینیو خوب جمع میکنه به اندازه جمع میکنه نه زیاد نه کم منم مشکل عمده بینیم برجستگی و بزرگ بودن و پهن بودن نوک بینیم بود که جمع شده همینطور پره هام قبل عمل نامتقارن بود الان پره هام جمعتر شده از نیمرخ هم ارتفاع بینیم زیاد بود که تا جاییکه راه دستش بوده کم کرده مطبش هم همون مطهری هست روزای زوج 4 - 7 یک هفته قبل باید زنگ بزنی وقت بگیری

ققنوس فضولی نباشه منم فکر میکنم با توجه به سلیقت ، فرهنگ میتونه گزینه خوبی باشه وهست،
آریایی جان مبارکت باشه ،چه خوب شد که اومدی،
منم دلم واسه رستگار خیلی تنگیده، رستگار جان نمیایی ی سری به ما بژنی خانوم ، باید دعوتت کنیم حتما، سایه سنگین شدی چرا.
ببین باید بهش بگی چیزی که من فهمیدم خیلی دست به دماغ نمیزنه ایرادا رو میگیره وکمی نوک رو جمع میکنه مگر اینکه خودت بخای ..خودش اینو به من گفت..بابا خیلی دکتر باحالیه من پدرشو درآوردم دیروز.من دیروز دماغ تیز ندیدم
.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792