2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162419 بازدید | 66734 پست
مرسی ماهنی جون.
دکتر رضا افراه. رشت. 3 میلیون
اطلاعات بیشترو تو این صفحه نوشتم. http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?pageNumber=4&threadID=707118

اتاق عمل اصلا ترس نداره. تا رفتم پرستارا و دکتر بیهوشی با خوش اخلاقی باهام حرف زدن و دکتر اومد و از من پرسید درخواستام چیه. بعد بیهوش شدم و تو اتاق ریکاوری بهوش اومدم. خیلی سعی کردم بلندشم تا بفهمن بهوش اومدم تا منو زودتر ببرن بخش
بعدش موقعی که داشتن میزاشتنم رو تخت خودم متوجه بودم ولی تقریبا تو خواب و بیداری. بعد عمل فقط آدم گیج میزنه! همین. نمیشه دقیق توضیح داد ولی عمل بینی اصلا سنگین نیست. نگرانی نداره. سختی عمل فقط تو هفته اولشه که رو بینیت گچ داری. از بینی هم نمیشه نفس بکشی و فقط از دهن ، بنابراین زبونم خشک میشد و شبا چند بار از خواب پا میشدم و آب میخوردم. داخل بینیمم سنگینی احساس میکردم. یکم ضعف جسمانی طبیعیه که من بیشتر رو تختم یا خوابیده بودم یا دراز کشیده بودم. همسرم همش غذامو میکس میکرد و آب میوه میداد و کلا پرستارم بود. روز به روزم حالم بهتر می شد. همینکه گچمو برداشتم تختو از پذیرایی جمع کردم و شنگول و سلامت مثل قبل شدم. همین

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.



مینا سلیقه ای هست باید خودت بری ببینی فرهنگ بیشتر کاراش طبیعی هست سجادیان همه مدلی داره طبیعی فانتزی نیمه فانتزی باید ببینی سلیقت به کار کدوم دکتر نزدیکتره اینم بگم هیچ دکتری نمیتونه 100 درصد اون چیزی که میخوایم در بیاره فقط همین که گفتم باید ببینی کار کدوم دکتر با سلیقت بیشتر جوره

سلام به پویه عزیزم خیلی خیلی تبریک ایشالله به سلامتی خیلی خوشحال شدم عمل کردی کار نادریان خوبه عزیزم بچه هایی که اینجا با نادریان عملیدن بینیشون خیلی قشنگ شده همینطور برای شما ایشالله خیرشو ببینی

رویای آرام جون من بینیم استخونیه افراه گزینه ی خوبیه؟آخه توی ی سایتی خوندم بعد ی مدت بینیاش کج میشه ولی من چندتا نمونه ی خوشمل توی رشت دیدم با افراه عمل کرده بود چند سالم گذشته بود خیلیم راضی بود میگف تازگیام خواهرش عملیده
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
نیلوفر جون من تا به حال 7 بار مطبش رفتم و مطمئنم بینی های استخونیشو عالی در میاره. خودتم چند بار برو مطبش تا مطمئن بشی. بینی های استخونیش ورمشون خیلی کمه. من که بینم بزرگ بود اینجوری شدم. راستی تو مطبش بینی ندیدم که کج باشه! گزارشی هم از این قضیه نشنیدم. تازه میگفتن دکتریه که بینی رو قرینه در میاره و سوراخ بینیهاش مساوی میشه!
من مطب دکتر احمدی نژادم چند تا بینی استخونی شیک دیدم. به نظرم دکتر خوبیه. ولی مطبش خیلی خلوت بود. خواستی اونجا هم سر بزن و نمونه ببین. هزینه عملش 3.200 هست.
دکتر تهرانی و دادگری هم که معرف حضور هستند. فقط فک کنم هزینه عملشون بالاتر باشه.
کلا همه این دکترا چهارراه گلسارن.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792