2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162297 بازدید | 66734 پست
خانم گل من که تو ترسو بودن بی نظیرم ...اولشآدم خیلی ازین فکرا میکنه...من همش با خودم میگفتم بدنم که ضعیفه شانسم که ندارم حتما این بیهوشی یه بلایی سرم میاره ..هیچیییی نشد :) این فکرا همه الکیه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام .دوستان من اگه تا شنبه چیز بدی از برزنجی نشنوم باهاش روز عملو تعیین میکنم.خواهشا اگه چیزی به نظرتون میرسه ..دریغ نکنین.بایه بچه کوچک بدون حمایت همسر دیگه توان گشتن ندارم.کار خوشگل کار خراب هرچی دیدین بگین لطفا
.
ضمنا یه چیزی یادم اومد دیروز کامیابی بهم گفت مشکلات تنفسیت حل نمیشه با عمل من. نه بدتر میشه نه بهتر.اما برزنجی گفت اول باید مشکلات تنفسیت حل بشه.براش نادریانو تعریف کردم .کفت من در مورد همکارام قضاوت نمیکنم ولی کلا کار بینیای کم ایراد وکوچک سخت تره و وقتی شما وسواس شدید نشون میدی دکترا ..........
.
ققنوس جون ببخشید من دیشب گرفتار دوتا مریض بودم .....همزمان...........اونایی که من دیدم طبیعی بودن کاملا..نوک گرد ...ولی همه خیلی راضی بودن.من 5 نفر رو دیدم 2خانم 3 آقا
.
مرسی. آره فول ورمم
کلا بینیم قبل عملم زود ورم میکرد. کافی بود گریه کنم. کل بینی و دور چشمم کلی پف میکرد و دوبرابر میشد.
نه عزیزم افراه فقط رشته.
ققنوس اینقدر از تمام رخ ورم دارم که ترجیح دادم نشونش ندم.
بچه ها برای اینکه بعد عمل لب بالامون یه کوچولو بیاد بالاتر و بیشتر خودشو نشون بده باید حتما از خوده دکتر بخوایم ؟یا خود به خود اینجوری میشه ؟ یا اصلا شدنی نیست ؟
از دل همه را تکانده ام الا تو ...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خودکشی

parasto24 | 30 ثانیه پیش

خودکشی

parasto24 | 42 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز