2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162156 بازدید | 66734 پست
سلام بچه ها دوستانی که عمل کردید شما به داروی بیهوشی الرژی از نوع تنگی نفس نداشتید ؟؟؟؟لطفا جواب بدید ظاهرا شایع شده میگن داروهای بیهوشی چینی شده والرژی میدن ؟منم شنیدم . تا اینکه داداشم شهریور عمل کرد خیلی بد به هوش اومد بعداز اینکه داشت به هوش میومد همش نفس تنگی داشت >

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خانم گل اینا همش شایعه اس موقعی که منم میخواستم عمل کنم زیاد گفتن دارو چینی چینی .... اما دکترا براشون مسئولیت داره اگه بیمار چیزیش بشه واسه همین اصلا ریسک نمیکنن دارو مشکوک استفاده کنن واسه بیهوشی
ولی خوب بدن هر کسی به جور به دارو واکنش نشون میده دیگه
خدایا ممنونم که بهترین ها رو برام رقم زدی! تا آخرش همراهمون باش
نازنین: فقط یه نمونه تیغه خیلی پرفکت دیدم.............نه 5 ماه از عملشون گذشته بود البته مطمئنا ورم هم هست......نمیدونم والااااااااااااااخودمم هنوز سر این قضیه تیغه شک دارم بهش............وگرنه اکیش میکردم.......... شاید اگر بهش تاکید کنی تیغه رو باریکتر کنه............اما حس میکنم اونایی که تیغه های خیلی پرفکتی دارن از قبل هم تیغشون مثل مال منو تو پهن نبوده
مرسی از راهنماییاتون :) منم خععععلی جوش زدم دقیقا هم زمانی که توی کلاسام بود و دانشگاه میرفتم :) ولی موهام اصلا ریزش پیدا نکرد....

راستیییییی یادتونه اومدم اینجا گفتم یکی دوتا از پسرای همکلاسیم بخاطر مسخره بازی اومدن سر کلاس ماسک زده بودن به بینیاشون که ادای منو دربیارن و استاد بهشون گفت چی شده گفتن میخوایم ابراز همدردی کنیم حالا همون پسره که سر دستشون بود که منو مسخره کنن خودش عمل کرده بینیشو :) :) دیدم بعداز چند هفته با چسب اومد فکر کردم بازم میخواد مسخره بازی دربیاره دیدم واقعا عمل کرده :) اونوقت میگن دخترا حسودن تقلید کارن ایششش
حق با تو عزیزم ولی من خیلی ترسو هستم چیکار کنم از یه طرف به خاطر انحراف داخلی بینی اصلا نمیتونم دهنمو ببندم شاید باور نکنی همیشه با دهن باز میخابم اگه دهنمو ببندم خفه میشم وهمش لبام خشک وترک خورده است خیلی اذیتم ولی با این حال باید عمل کنم .ولی ............
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز