2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162131 بازدید | 66734 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اتفاقا تابستون واسه پوستت بدتره . چسب داری هی ام عرق میکنه صورتت و بینیت . کلافه میشی .
فروردین عمل کن که اذیت نشی
* نادریان شب یلدا*ص 12 لیست عمل شده های تایپیک.(عکس تایپیک2/5 ص2351/2296/2232/2204/2198/1897)(تایپیک 3 ص-/653/377/180)
رفتم:شاپوری/کامیابی/زینلی/محبی/همتی فراهانی/محمدصادقی/ صفوی نائینی/فتح سامی /نادریان .
عزیزان یه نکته: بعد عمل زیاد کمپوت آناناس نخورید. باعث جوش صورت و بینی میشه. مصرفش کم باشه بهتره.
مصرف انواع سوپ و غذا که توش قلم گوسفند باشه و به صورت پوره درآوردین؛ مصرف آب پرتقال و آب هویج ؛ مصرف کباب جگر و سوپ جگر ، در هفته اول توصیه شده. همچنین نمک کم بخورید.
فران جان ایمیلتو چک کن، بچه ها دوست من ، الان 5ماهه با ابیانه عمل کرده بینیش اصلا قشنگ نشده، اصلا شبیه کارای سایتش نیست تمام رخش که خیلی بده نیمرخشم زیاد جالب نیست، فقط گفتم که به عکسای سایت اعتماد نکنید
رویای آرام : من اصلا آناناس دوست ندارم . لب هم نزدم اما بخاطر بیهوشی تا 3هفته جوش زدم الان 3 یا 4 تا دونه جوش دیگه رو صورتمه که داره میره .
مینا : من کامیابی رو نمیپسندم . 50% ممکنه خوب بشی . 50% خراب . من مطبش رفتم 1 دختره جنازه شده بود کف زمین 3روز از عملش گذشته بود . کلی اومده بودن مشاوره چون رایگانم بود . یا خوب بودن یا بده بد . نیمه فانتزی و فانتزی هم عمل میکنه .
* نادریان شب یلدا*ص 12 لیست عمل شده های تایپیک.(عکس تایپیک2/5 ص2351/2296/2232/2204/2198/1897)(تایپیک 3 ص-/653/377/180)
رفتم:شاپوری/کامیابی/زینلی/محبی/همتی فراهانی/محمدصادقی/ صفوی نائینی/فتح سامی /نادریان .
جوش های بعد از عمل به دلیل تاثیرات دارو بیهوشی هست که همه هم میزنن البته
خودم روزانه به دونه آناناس رو میخوردم اما به دونه جوش هم نزدم
خدایا ممنونم که بهترین ها رو برام رقم زدی! تا آخرش همراهمون باش
نازنینننننننننننننننننن: من دیروز رفقتم نادریان
دوتا کار خیلی قشنگ دیدممممممممممممم که نوک رو قشنگ دراورده بود تیغه یکشیون خیلی صاف و قشنگ و ارتفاع کم.....یکی هم معمولی بود تیغش شبیه بینی نفسک شده بود
سه تا کار خیلی بد دیدم که بینیهاشون اصلا قشنگ نبود و سوپر گنده بود تو صورتشوننننن
مائده من که اصلا جوش نزدم پس به نظر میرسه بیشتر به سن و سالمون مربوط میشه ننه
منم نگفتم کمپوت آناناس نخورین،گفتم زیادش خوب نیست! آخه اینکارو دختر 23 ساله همسایون انجام دادو صورتشو داغون کرد. همشم تقصیر نامزدش بود که بیچاره رو بسته بود به کمپوت آناناس
مینا من 2هفته ی اول دست میکردم تو موهام 5تا 5تا مو میومد تو دستم . از هفته ی 3 به بعد دیگه ریزش نداشتم الانم عادی ام مثل قبل عمل . تازه من موهام بلندم هست باید بیشتر بریزه که بعد3هفته ok شد . مژه هام هفته ی اول شروع به ریختن کرد . ولی اینم بعد هفته 3 خوووب شد . نگران نباش عزیزم .
* نادریان شب یلدا*ص 12 لیست عمل شده های تایپیک.(عکس تایپیک2/5 ص2351/2296/2232/2204/2198/1897)(تایپیک 3 ص-/653/377/180)
رفتم:شاپوری/کامیابی/زینلی/محبی/همتی فراهانی/محمدصادقی/ صفوی نائینی/فتح سامی /نادریان .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز