2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162124 بازدید | 66734 پست
علیرصا کامیابی.: !!!!!!بچه ها من دوستم پیش کامیابی عمل کرده. بینیش قوسش خیلی زیاده، سمت چپ تیغش یه استخون هست که اگه دقت کنی مشخصه کاملا. البته یینیش قرینس . مشکل تنفسم نداره. اما به دکتر گفته بوده که قوس نمی خواد. اما خیلی قوس داده. بخاطر اون استخونه و قوس،می خواد ترمیم کنه. ( بیایید به عکس ها اکتفا نکنیم!) (جان من بیایید!!!!)
"این نکته که آیا راهی که ما طی می کنیم درست است، یا حتی یگانه راه است، تنها وقتی معلوم می شود که آن را تا به آخر پیموده باشیم." (هایدگر)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ٢ تا همین مریم ب و یه خانم دیگه که تو گچ بود و پلک هم عمل کرده بودن به نظرم خوب بود منشی ایشون هم بود که کار ٣ سال پیش بود و همزمان پروتز چانه هم داشتن ولی بینی منشی ایشون زیبا بود ولی زیاد طبیعی نبود یکم شیک تر شاید از نظر بشهههههه های امروزی بود
❤️
بچه ها هستین؟ سوال دارم ...

من چسبمو از پریروز که برداشتم بینیم خیلی بزرگ شد :( مخصوصا از وسطای تیغه به پایین قلبمه تره :( چراااااااا؟؟؟ احساس میکنم اصلا فرقی نکرده و همونجوری مثل قبل عملم بزرگ و گوشتیه با این تفاوت که قوز نداره دیگه .... اینا ورمه؟ گریههههه نمیخوام اینجوری باشه ...یه سوال مهممممممه دیگه اینکه ورم نوکش کمتر بشه بالاتر نمیره؟
saeedi
جان دیشب رفتم مطب واسه بی حسی لبت از نادریان پرسیدم . گفت بی حسی بالای لب ممکنه تا 6 ماه طول بکشه . پس نگرانش نباش عزیزم ابدی نیست ... راستی خود دکتر واسه جوشای سر سیاه که رو بینیم پدیدار شده 1پماد نوشت گفت 1شب درمیون بزن رو بینیت . واسه جوش هم صابون نوشت . اگه هنوز جوش سر سیاه داری بگو که اسم پماد و بهت بگم خانوم خوشگله ....1 کارت هدیه ام بهم داد 50% تخفیف لیزر زیبایی و لیزر موهای زائد و prp و ... . گفتم ای بابا اینم شانس منه دیر عمل کردم . دیگه لیزرم به کارم نمیاد ... خخخخخخخخخخ
* نادریان شب یلدا*ص 12 لیست عمل شده های تایپیک.(عکس تایپیک2/5 ص2351/2296/2232/2204/2198/1897)(تایپیک 3 ص-/653/377/180)
رفتم:شاپوری/کامیابی/زینلی/محبی/همتی فراهانی/محمدصادقی/ صفوی نائینی/فتح سامی /نادریان .
کتانه نه . به نازنین هفته پیش 5 قیمت داده . اگه خودت و خانوادت و ناراضی از عمل نشون بدی شاید قیمت پرت بگه که عمل نکنی اصلا . به منم که 1ماه پیش 6 گفت . به بهارک 1ماه پیش 5
* نادریان شب یلدا*ص 12 لیست عمل شده های تایپیک.(عکس تایپیک2/5 ص2351/2296/2232/2204/2198/1897)(تایپیک 3 ص-/653/377/180)
رفتم:شاپوری/کامیابی/زینلی/محبی/همتی فراهانی/محمدصادقی/ صفوی نائینی/فتح سامی /نادریان .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز