2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162114 بازدید | 66734 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه هااااااااا! من یه بار دیگه هم سوال کردم کسی جواب نداد، میشه در مورد منافی بیشتر بگین، تا حالا ناراضی یا کار خراب ناجور داشته؟ من بینیم استخونیه با یه کم انحراف و سبک تقریبا طبیعی دوست دارم، فکر میکنین منافی گزینه خوبیه واسه من؟
به نخ میکشم، یک در میان، یک شکوفه نارنج، یک لبخند، و بر گردنم می آویزم... بهارست
نه عزیزم، بد نیست یه سر به تاپیک ترمیمی ها بزنی اونجا زیاد در موردش میگن، به نظرم میگفتن عمل اولاش خوب نیست و به اندازه هم زیاد دست نمیزنه ...البته سلیقه هم با سلیقه فرق داره ، شاید طبیعی عمل میکنه ؟ بعضی ها دوست ندارن
اینم لینک ترمیمی ها:
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=468613
هیچ کس بهتر از خود آدم نمیدونه چی میخواد و چی براش بهتره! شرح مطب گردیها:
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=385081&postID=23285352#23285352

ققنوس با همون ورم خیلی طبیعی وتر تمیز بودن بودن .یه آقای هم اومده بود که دماغ عالی داشت ومیگفت قبلا افتضاح بوده .8ماه بود عملیده بود...اگه طبیعی میخای عالیه........
.
ممنون دوستان :****
آخه شنیدم منافی عمل های خیلی خفن مثل بازسازی صورت و اینا که کلا داغون شدن تو تصادف و اینا رو انجام میده، گفتم یلابد یه عمل ساده بینی رو میتونه خوب دربیاره..
من به خاطر کنکوری که دارم فعلا وقت ندارم ولی اینا تو لیستمن: کلانتر هرمزی، منافی، قناعت پیشه، نادریان، سامی، یزدانفر

شامانتا جان اون دوستتون بینی کوچیکتر هم شده؟ من میخوام یه کم جمع و جورتر هم بشه بینیم...

ققنوس جان شما خودت مطب منافی رفتی یا نمونه کاراشو دیدی؟
به نخ میکشم، یک در میان، یک شکوفه نارنج، یک لبخند، و بر گردنم می آویزم... بهارست
نوک بینی ها ش صافه .نوک تیز نداشت .به من گفت جا داره مال تو کمی بالا بره.شیک تر وطبیعی تر از کارای نادریان بود.منشیای نادریان خیلی تابلوئه ولی مال این طبیعی بودن .البته این نظر منه
.
شامانتا جوووونم، من 28 سالمه و دارم واسه کنکور تخصصم میخونم، سنی ازم گذشته بابا! تا الانم کلی دست نگه داشتم! :)))
راستش من کار فانتزی -با قوس و سر بالا و ...-نمیخوام چون اعضای صورتم چندان ظریف نیست و بهم نمیاد، ولی خب یه کوچولو میخوام کوچیکتر شه دیگه، قیمت نهایت تا 15، یه دکتر که هم ناراضیاش کم باشن(بخصوص تنفس و بویایی) هم از نظر زیبایی خوب باشه و نسبتا طبیعی و اینا میخوام!
به نخ میکشم، یک در میان، یک شکوفه نارنج، یک لبخند، و بر گردنم می آویزم... بهارست
Ana جان پس سامی رو حدف کن از لیستت. چون هم فانتزی و نیمه فانتزیه. هم عاشق قوسه، هم با سن زیر 25 حال می کنه. بقیرو هم عمل می کنه اما درصد 50 یا یکم بیشتر میده. من میگم منافی و کلانتر واسه تو
"این نکته که آیا راهی که ما طی می کنیم درست است، یا حتی یگانه راه است، تنها وقتی معلوم می شود که آن را تا به آخر پیموده باشیم." (هایدگر)
کارای سایت کلانتر رو هم دیدم، کارش تمیزه ولی انگار همشون جا واسه کوچیکتر شدن(بخصوص از نمای نیمرخ) دارن...راستی حق گذار رو قبلا رفتم مطبش ولی هیچ عکسی نشون نداد مریضیم اونروز نداشت نمیدونم چطوره...
به نخ میکشم، یک در میان، یک شکوفه نارنج، یک لبخند، و بر گردنم می آویزم... بهارست
من برزنجی شدید به دلم نشسته ریسک نداره طبیعی ١٠٠ سال بگذره خوبه ولی این نوع بینی که مد شده و همه میپسندن حکایت دهه ٦٠ و ٧٠ و نویتالژی های اون زمانه البته سلیقه ها خوب انتخابشون اینه ولی من فکر ٢٨ سالگیم نیستم پس فردا پا به سن آدم می زاره با یه دماغ سر بالا باید کلی بره تعمیر گاه نوسازی هههههه
حالا
١- من ١ بار رفتم مطب دکتر و اول از همه نظم مطب نو ع نور پردازی و ...حکایت از یک دکتر منظم و دقیق میداد به نظر من خصوصا اتاق معاینه و تزریق ایشون و رنگ آبی دیوار ها آرامش خیلی خوبی میداد به مریض خود دکتر هم که ببین و بیا آقا
٢- خدا شاهده پول ازش نگرفتم ویزتورشم نیستم بچه ها من رو میشناسن از نزدیک
٣- وقتی که برای من گذاشت و احترامی که برای مراجعه کننده قائل شد قابل ستایش هست چون توی مطب های دیگه که رفتم چندتا هم از معروفا بودن شوکه شدم تقریبا از طرز برخورد
٤-به خیلی ها عکس طراحی کرده برای من رو نشون دادم و عکس تمامی دکتر هایی که میخواهم وزیت شم و شاید عمل از بین اونا تعداد کمی گفتن نه خوب نیست معمولیه تازه خیلی هاشون عمل کردن خودشون (فکر کن نظر سنجی هم کردم)😁
٥- حالا باید برم مطب های دیگه مونده تا تصمیم کامل خدا کمک کنه این شوهر من چپ میره راست میاد میگه بینیت خیلی خوبه ها نمی دونم تو چرا می خواهی عمل کنی😫😫😫😫😫
٦-امروز یکی از دوستام رو دیدم با دکتر اسلامی عمل کرده بسته هست بینیش طبیعی ویکم فانتزی خیلی توصیه کرد برم مطبش حتما
❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز