2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162059 بازدید | 66734 پست
khanoom kuchulu و بچه هایی که دکتر تو شمال میخوان یه سر به این تاپیک بزنین:

http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=713374&postID=27897215#27897215

http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=645434

هیچ کس بهتر از خود آدم نمیدونه چی میخواد و چی براش بهتره! شرح مطب گردیها:
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=385081&postID=23285352#23285352

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام اسممو اوردین اومدم
اگه خیلی انسان ریلکسی هستید با دکتر من عمل کنید در غیر این صورت خونسردیش میره رو اعصاب سبکشم بیشتر نیمه فانتزی طبیعی بعد اگه دوست داشتین فانتزی هم در میاره
سخت است ،کار دنیا سخت است
امادوری از همه اش سخت تر است.....
(سید مهدی موسوی)

بینی استخوانی
20مهر1392 دکتر کمال کوچک زاه
مستانه

من هم میخوام بینی ام رو بعملم هم چشمام رو لیزیک کنم اما نمیدونم کدوم رو اول انجام بدم
عمل لیزیک برای خودم اولویت بیشتری داره اما میترسم سر عمل بینی به چشمام فشار بیاد؟
یه سوال دیگه:
دیدم که بعد از عمل بینی داخل چشم بعضی ها خون مردگی ایجاد شده ,این برای چیه؟
برای همه پیش میاد؟
+++++++++++++
سلام. الان زنگ زدم از دکترم پرسیدم. انجام لیزیک یا لازک چشم، یا باید 2-3 ماه زودتر از عمل بینی یا 2-3 ماه بعد عمل بینی انجام بشه. بنابراین منم باید صبر کنم تا چند ماه دیگه...

عزیزم همه تو چشمشون خونمردگی ایجاد نمیشه. منم برام پیش نیومد. لااقل از یه هفته قبل عمل مصرف ویتامین سی رو زیاد کن. آب پرتقال و پرتقال و هویج و آب هویج و امثالهم! بعد عمل سرتم بالا نگه دار ولی نه بیش از حد!
سلام .الاا از مطب برزنجی وکامیابی برگشتم.برزنجی که برام طراحی کرد وگفت من خیلی بینی رو دست نمیزنم .کاملا طبیعی ..اما کامیابی یه عکس خوشگل نشون داد وگفت مثل این میشه اما همه کاراش فانتزی بودن یه جورایی موندم چیکار کنم0منتظر نظاتتون هستم .تاا شنبه باید تصمیم گیری کنم.هر چی میگردم گیج تر میشم .به نظرتون این دو قابل اعتمادن؟
.
نادیه تو اول باید تعیین کنی طبیعی میخوای یا فانتزی
آنکس که بداند و نداند که بداند بیدارش نمایید که بس خفته نماند آنکس که نداند ونداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند مطب گردی:فرهنگ,میلانی,سامی,نادریان,باباجانی,غلامرضا احمدی,کوهستانی,رحمان موسوی,کامیابی
به من 6 قیمت داد 700 هم کلینیک
نمونه که چند تا دیدم ولی خوب خیلی ورم داشتن .دماغ منشیاش تمیز وخوبن.عکسایی هم که نشون داد خوب بودن.یه جورایی کاراش شبیه کارای سامیه


راستی یادم رفت کامیابی گفت من سبکم اینه همه پسنده مادر شوهر خوارشوهر جاری...........همه میپسندن وکسی نمیتونه ایراد بگیرهاونم 5تومن
.
کارای کامیابی چه طوری بود؟؟ قیمت چند داد؟؟
آنکس که بداند و نداند که بداند بیدارش نمایید که بس خفته نماند آنکس که نداند ونداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند مطب گردی:فرهنگ,میلانی,سامی,نادریان,باباجانی,غلامرضا احمدی,کوهستانی,رحمان موسوی,کامیابی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش