2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161984 بازدید | 66734 پست
سعیدی جان سلام . از بقیه تو مطبش بپرس ببین اونام این طورین ؟ برطرف میشه اما واسه هر دکتری 1تایمی داره . منم تا 2هفته اینطوری بودم . لب بالام میومد زیر دندونام . خخخخخخ . الان عادی شده . مگه چقدر بی حسی میزنن که انقدر زمان بره . اصلا خودت و ناراحت نکن ایشاا... زوده زود حسش برگرده .
* نادریان شب یلدا*ص 12 لیست عمل شده های تایپیک.(عکس تایپیک2/5 ص2351/2296/2232/2204/2198/1897)(تایپیک 3 ص-/653/377/180)
رفتم:شاپوری/کامیابی/زینلی/محبی/همتی فراهانی/محمدصادقی/ صفوی نائینی/فتح سامی /نادریان .
سلام دوستان
یه سوال
من هم میخوام بینی ام رو بعملم هم چشمام رو لیزیک کنم اما نمیدونم کدوم رو اول انجام بدم
عمل لیزیک برای خودم اولویت بیشتری داره اما میترسم سر عمل بینی به چشمام فشار بیاد؟
یه سوال دیگه:
دیدم که بعد از عمل بینی داخل چشم بعضی ها خون مردگی ایجاد شده ,این برای چیه؟
برای همه پیش میاد؟
به بهشت نمیروم اگر مادرم آنجا نباشد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام.وقت بخیر
من بینیم استخونی و با یک قوز و بزرگ نیست.چون اهل شمالم تو همین 2تا استان باید عمل کنم
لطفا اگر اطلاعاتی از دکترای اینجا دارید برام بذارید ممنون میشم

بینی عروسکی دوست ندارم و میخوام طبیعی باشه
تمام.
خانوم کوچولو جان یکی از بچه ها به اسم رویای ارام بینی شو رشت عمل کرده بود منم عکساشو دیدم خوب شده بود
صفحه 4 همین تاپیک میتونی اطلاعاتشو ببینی
به بهشت نمیروم اگر مادرم آنجا نباشد
مستانه جان چون من خودم چشمام ضعیفه این جریان لیزیک و عمل بینی رو پیگیری کردم.یک ماه بعد از عمل بینی می تونی چشماتو لیزیک کنی یا 2 ماه بعد ار لیزیکت می تونی جراحی بینی انجام بدی،ولی من هیچ کدومو بهت توصیه نمی کنم.بعد از لیزیک باید توی نور افتاب حتما عینک افتابی بزنی که این با قانون نزدن عینک تا یک سال بعد از جراحی بینی همخوانی نداره،این شکلی یا به چشمت اسیب می رسه یا یه بینیت
امیدوار :)
الیسا جان اگه منظورت از چونه گذاشتن پرتزه که ممکنه بعضی از دکترا که entباشن هم انجام بدن ، اما اگه منظورت کم کردن و تراشیدن استخوان فکه ،حتما باید بری پیش دکتر جراح پلاستیک، که هر دو کارو بتونه واست انجام بده.
مری جان واسه شمام ایشالا بهترین انتخاب بشه. برزنجیو خیلی سخت میتونی نمونه ببینی، شاید تو هر بار رفتن یکی یا دوتا.

الیسا ،فکو صورتم اینکارو انجام میده،
اما دکترایی که ای ان تی هستن در کنارش مینویسن جراح سرو گردن معمولا نه، بازم باید از خود دکتر پرسید.
مینا جان من دو بار مطب نادریان رفتم بار اول با لی لی رفتم 4-5 نمونه دیدم ولی بغیر از یک نفر بنظرم بقیه بینی ها متناسب با صورت بیماراش نبود ( البته اکثرا گوشتی بودن ) منظورم اینکه خیلی تو صورتشون جا نیوفتاده بود
بار دوم که رفتم بینی منشیش بنظرم اصلا جالب نبود
با خود دکتر که ویزیت شدم از اخلاقش و برخوردش خوشم آمد ولی نمونه هایی که تو کامپیوتر نشونم داد بنظرم جالب نبود و شباهتی به بینی من نداشتن خیلی بهش گفتم نمونه نشونم بده درنهایت از مدل نیم رخ یکی از عکسا و تمام رخ یکی دیگه از عکساش بدم نیومد البته تمام رخش خیلی پرفکت نبود زمانیکه داشت عکس نشونم می داد منصرف شدم وخودشم متوجه شد من خیلی مایل نیستم با هاش عمل کنم و نمیتونه اون چیزی را که من مد نظرم دربیاره با وجود اینکه بینی من پرکار نیست - انحراف نداره - به من قیمت 12 را داد ((دست بسرم کرد) که به نظر من اصلا عملاش ارزش 12 میلیون را نداره
مستانه جون تو تاپیک قبلی صحبتش بود میگفنن مریضاش مشکل تنفسی داشتن ... یه سرچ بزنی پیدا می کنی
هیچ کس بهتر از خود آدم نمیدونه چی میخواد و چی براش بهتره! شرح مطب گردیها:
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=385081&postID=23285352#23285352
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز