2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161949 بازدید | 66734 پست
نازنین من تو تیغه های نادریان هنوز مرددم................به نظرم تیغه رو زیاد تراش نمیده............اما باز هم امروز میرم میبینم.......میام خبر قطعیشو میدم.............اگر پره هات نیاز به برش نداشت به نظرم سجادیان هم خوب بود

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فتی بینیت چه مدلیه ؟ چه سبکی دوست داری ؟ تا چقدر میتونی هزینه کنی ؟
* نادریان شب یلدا*ص 12 لیست عمل شده های تایپیک.(عکس تایپیک2/5 ص2351/2296/2232/2204/2198/1897)(تایپیک 3 ص-/653/377/180)
رفتم:شاپوری/کامیابی/زینلی/محبی/همتی فراهانی/محمدصادقی/ صفوی نائینی/فتح سامی /نادریان .
منم بینیم استخونیه عطیه جون تو ک توی مطب گردیات مطب سامی هم رفتی سامی استخونی رو چطور عمل میکنه؟
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
نیلوفر من رفتم سامی . ا دختره اونجا بود که با سامی 3سال پیش عمل کرده بود اومده بود واسه برادرش مشاوره .
گفت گوشتی بودم با انحراف ظاهری . بینیش خوشگل بود اما شبیه بینی های توی سایتش بود نه بینی هایی که الان عمل میکنه . قوسش خیلی کم بود خیلی هم سربالا نبود . نمونه دیگه ای از نزدیک ندیدم ازش . اینجا haniel و گلدوووون و ghazaliiiii تازگی ها باهاش عمل کردن که عکسای هانیل تو تایپیک قبل هست . استخونی بوده با 1قوز . بینیش قشنگه .
پیش سامی مشاوره شدی ؟
* نادریان شب یلدا*ص 12 لیست عمل شده های تایپیک.(عکس تایپیک2/5 ص2351/2296/2232/2204/2198/1897)(تایپیک 3 ص-/653/377/180)
رفتم:شاپوری/کامیابی/زینلی/محبی/همتی فراهانی/محمدصادقی/ صفوی نائینی/فتح سامی /نادریان .
ن عزیزم مشاوره نشدم الان مگه چ مدلی عمل میکنه؟الان مدلایی ک عمل میکنه بد شده؟
آره عکسای هانیلو دیدم منم اون مدلی دوس دارم بینیمم تقریبا شبیه بینیه قبل عمل هانیله
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
نه ه ه ه بد عمل نمیکنه . قدیمااا طبیعی تر بود . کاملا سلیقه ایه . من کارای سامی رو دوست دارم .
* نادریان شب یلدا*ص 12 لیست عمل شده های تایپیک.(عکس تایپیک2/5 ص2351/2296/2232/2204/2198/1897)(تایپیک 3 ص-/653/377/180)
رفتم:شاپوری/کامیابی/زینلی/محبی/همتی فراهانی/محمدصادقی/ صفوی نائینی/فتح سامی /نادریان .
اوهوم فهمیدم مرسی عطیه جون من الان عمل نمیکنم توی تیر عمل میکنم آخه تهران نیستم حتما میرم ی عالمه اطلاعات ازش میگیرم
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
عطیه دارم بینی قبل عمل لی لی خانومی رو میبینم با اینکه بینیش پرکار بوده بازم نادریان بهش 5 تومن قیمت داده . بیچاره اسمش بد در رفته که فقط کم کارا رو عمل میکنه.
بینی لی لی خیلی قشنگه فقط اگه یه قوس خیــــــــلی ملایم داشت عالی تر میشد .

یه سوال فروز که عاشق سامی بود چی شد نادریان و انتخاب کرد ؟! فروز هستی ؟!! این دو روزه شده واسه من سوال !! حس خوندن تایپیک قبلیم ندارم :)
از دل همه را تکانده ام الا تو ...
سلام عطیه جون هستی؟ وردیتیه فرهنگ اون روز میگفت هیچی تو بینیت نبر بخیه داره ممکنه عفونت کنه ولی ابن سرم شستشو که مثل گوش پاک کن نمیشه که ینی واقعا شماهام هیچی نمیکنین تو بینیاتون؟
24 دی دکتر فرهنگ( عکس روز 27 صفحه 300 ) عکس روز 85 ص648
هاهااا :))) میبینی؟؟ همیشه آدم از چیزایی که خودش داره ناراضیه،بقیه خوششون میاد از اون چیز
از مماخایه تو مطب بگو...
آنکس که بداند و نداند که بداند بیدارش نمایید که بس خفته نماند آنکس که نداند ونداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند مطب گردی:فرهنگ,میلانی,سامی,نادریان,باباجانی,غلامرضا احمدی,کوهستانی,رحمان موسوی,کامیابی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز