2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161938 بازدید | 66734 پست
سلام مریم جان.خوش اومدی.چی شده؟
آنکس که بداند و نداند که بداند بیدارش نمایید که بس خفته نماند آنکس که نداند ونداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند مطب گردی:فرهنگ,میلانی,سامی,نادریان,باباجانی,غلامرضا احمدی,کوهستانی,رحمان موسوی,کامیابی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میدونی گلم توی مطب سجادیان من هرچی نمونه دیم خداییش خیلی نسبت به قبلشون بهتر شده بودن فقط از این میترسم ازبس گوشتی عمل کرده دستش به استخونی نره خیلی مرددم . الان تمام مشکل زندگیم شده انتخاب دکتر
سلام nova جون. من چند سال پیش تصادف کردم و بینیم بعلت برخورد ایربگ ماشین شکست. الان خیلی بد فرم شدم. دکتر زیاد رفتم. ولی هیچ کس قول خوب شدن نمی ده. شیروانی، بشارتی، تقوی، سجادیان، امالی و کلی دیگه

به خدا دیگه نمی دونم چکار کنم. همه میگن تا 40-50% خوب می شه!
nova جان من خونم تهران نیست برای همین برام مطب گردی سخته نمیدونم اگه از سجادیان مطمئن بشم میرم باهاش عمل میکنم وگرنه بیخیال میشم چون رفت و آمد و... با یه بچه بینهایت شیطون برام سخت که چه عرض کنم وحشتناکه.
جمره جان فکر کنم 10 مورد بود ولی 3تاشون روز 2عملشون بود بقیه هم در ظاهر شاید طبیعی و خوب می اومد ولی وقتی عکسای قبلشونو میدیدیم میفهمیدیم چقدر عالی شدن و خوب عملشون کرده ولی متاسفانه همه گوشتی و انحرافی و... یعنی همه چی تموم من نمونه استخونی ندیدم
مریم جون یه سر به تاپیک ترمیمی ها بزن، اونجا خیلی از بچه ها هستند که به دلایلی بینیشون داغون شده، اما پیش دکتر خوب ترمیم کردند،خوب شدند.
بعضی از دکترا حتی ترمیمشون بهتر از عمل اولیه دماغشونه ، ٣تا دکتر من الان تو ذهنم هست، تو تاپیک ترمیمی ها خوندم علامه و بشارتی کارشون خوبه، دکتر برزنجی هم من تو سایتش دیدم چند تا مماخه داغون رو درست کرده بود
آنکس که بداند و نداند که بداند بیدارش نمایید که بس خفته نماند آنکس که نداند ونداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند مطب گردی:فرهنگ,میلانی,سامی,نادریان,باباجانی,غلامرضا احمدی,کوهستانی,رحمان موسوی,کامیابی
بهم گفت بینیت استخونیه با یه پوست خیلی نازک . ازم خواستمو پرسید گفتم یه بینی طبیعی قشنگ که گفت اگه عمل کنی بینیت خوب میشه حتی چندبار پرسیدم حتما گفت آره خیالت راحت ((البته شوهرم میگه هیچ دکتری مریضشو نمی پرونه بگه بد میشه)) نمی دونم چیکار کنم
ااا؟؟ چه جالب که انقدر خوب بهت گفته،آخه سجادیان معروفه به اینکه اصلاً امیدواری به کسی نمیده،و کلاً زیاد قول نمیده که حتماً خوب میشی.
آنکس که بداند و نداند که بداند بیدارش نمایید که بس خفته نماند آنکس که نداند ونداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند مطب گردی:فرهنگ,میلانی,سامی,نادریان,باباجانی,غلامرضا احمدی,کوهستانی,رحمان موسوی,کامیابی
جمره جون حرف من اونجا یه چیز دیگه ای بود ، حتی اگه مالیات و اینارو هم حساب کنی فوقش حقوق 4 ماهت رو بذاری کامل برای عمل اما اینجا باید حقوق یکسالت رو کامل بذاری کنار ..حرف سر این بود
هیچ کس بهتر از خود آدم نمیدونه چی میخواد و چی براش بهتره! شرح مطب گردیها:
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=385081&postID=23285352#23285352
دیدم نازنین به نظر میاد بینیت غضروفی باشه اما چون تیغه بینیت پهنه باید پیش دکتری بری که تیغه های کاراش پهن نباشن و بتونه تیغتو خوب تراش بده...............البته اگر نوک بینیت گوشتی نباشه.............اما به نظرم غضروفیه تو عکس
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز