2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161920 بازدید | 66734 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه ها کمک!!!!!!!!!!
من تهران نیستم مطب گردی هم با بدبختی مطب دکترها مرادی ،حسین نژاد،فرهنگ و سجادیان رفتم
بین همه اینا سجادیان خوب بود خودشم بهم گفت بینیت خوب میشه.حالا موندم چیکار کنم بینی من استخوانیه با یه قوز کوچولو میترسم برم سجادیان همینیم که دارم خراب تر کنه آخه بیشتر به گوشتی معروفه راهنماییم کنین.
یه سوال از همه اونایی که عمل کردن یا اطلاعی دارن؟؟؟؟؟؟؟

آیا سفتی یا شلی پوست تاثیری داره توی عمل؟یعنی من پوستم خیلی نازکه مثل نوزادا متاسفانه و مادرزادی دور چشمم سیاهه!!!!!!!!!!میترسم خیلی بعد عمل مثلا افتادگی پیدا کنه یا دیدین بعضیا خط خنده شون میفته یا زیرچشمشون چروک میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شاپرک جان من شنیدم یه عملی هست که فقط قوزو برمیدارن و به بقیه دماغ کاری ندارن اگه فقط مسالت قوزه اینو از دکتری که میگی بپرس، به نظرم میلانی هم برای استخونی مناسب باشه، خودم نرفتم، شنیدم


lili جون منم پوستم نازکه همین که دیگه از لحاظ سنی رو به افولم منم از این جور عوارض بیهوشی میترسم
هیچ کس بهتر از خود آدم نمیدونه چی میخواد و چی براش بهتره! شرح مطب گردیها:
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=385081&postID=23285352#23285352
آهان یادم اومد یکی از دوستان من دماغش عالی و شیک و قلمی بود و طبیعی تقریباً (من که ایتقدر سختگیرم دوست داشتم دماغم شبیه اون بشه) می گفت فبلش استخونی بوده، با ابوالفضل زارعی عمل کرده حوالی گاندی ، اینجور که میگفت همه کسایی که همزمان با این دوستم عمل کرده بودن ، همه راضی بودن از نتیجه
هیچ کس بهتر از خود آدم نمیدونه چی میخواد و چی براش بهتره! شرح مطب گردیها:
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=385081&postID=23285352#23285352
جمره جان من اروپا رو گفتم عزیزم (تازه نه انگلیس، تحقیق من در رابطه با فرانسه بود و تازه میانگین و متوسط قیمت رو گفتم) با این حال یه نگاهی به این صفحه بکن:
http://www.surgeryprice.co.uk/rhinoplasty-cost
http://www.treatmentabroad.com/costs/cosmetic-surgery/nose-reshaping

نتونستم تو پستام اون مطلب رو پبدا کنم که اونجا منبع حرفم رو گذاشته بودم (کلا من بی منبع کمتر صحبت میکنم ) .
اینم چند سایت به دلار :
http://www.surgerysquad.com/education/articles/closed-rhinoplasty-faq/
http://costmeister.com/how-much-does-a-nose-job-cost/
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20061221212956AAYSdRM
هیچ کس بهتر از خود آدم نمیدونه چی میخواد و چی براش بهتره! شرح مطب گردیها:
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=385081&postID=23285352#23285352
novaجان فرهنگم کارش خیلی خوب بود و همه توی مطبش راضی بودن ولی من احساس کردن فاصله لب و بینی و زیاد میکنه یعنی قد بینی رو کوتاه میکنه وگرنه اگه کسی براش این مهم نباشه دکتر خیلی خوبیه حتی شاید بهتر از سجادیان.
عزیزم بازم باید ببینی فکر کنم ارزششو داشته باشه
سایتو دیدم المان و فرانسه 3000 یوروبیشتر و انگلیس 4000 یورو به بالا است، اگه مالیات هم بهش اضافه. کنی. ایران باز ارزونتره،
یه جاهایی مثل مجارسنان و لیتوانی الان شده مرکز درمانی اروپا و برای مثلا کارای دندانپزشکی میرن اونجا ارزونتر در میاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز