2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161912 بازدید | 66734 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخه نصفش درومده شامانا ولی نصف دیگش در نیومده هنوز البته از خیلی وقته
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
مرسی عزیزم گفته بودم که اصفهانم برا همین عزیزم اینقدر اینجا تحقیق میکنم ولی عکسای سایت منافی وسامی را دوست دارم ولی بیشتر از 7/5 نمیخام بدم .اطلاعات شما دوستان بهم خیلی کمک میکنه میخام تو این ماه بیام پیش سامی مشاوره .
به نظر شما میتونم پیش هر دوتا برم توی یه روز ؟؟؟؟؟؟؟؟
خانوم گل منظورم این بود چه مدلی شده سبکش ک میگن عوض شده!!
من توی دو طیف قرار میدم کاراشو :مدل 1 خیلی خوب /مدل 2 معمولی رو ب مصنوعی
مدل 1:قوس ملایم /سر بالا اما چون کلوملا با پره هاش تو یک ردیف نیس و پایینتره خوکی و مصنوعی نیس(البته معلومه عملیه مماخ اما خوشگله و بیبی فیس میکنه چهره رو/نوک مربع
مدل 2:تیغه صاف/سر بالا ییی ک طول بینی کم شده/کلوملا با پره هاهم سطح(نکته منفیه ب نظرم)/نوک مثلث.....یه کار دو ساله این مدلی دیدم
اونام ک تو مطب بودن تیغه هاشون صاف بود و جا داشتن ک ظریفتر بشه!!البته با چسب بودن و احتمال ورم بسیار
در نتیجه من مدتی در رابطه با ایشون و سبکاشون ب تنافض رسیدم...و فک کردم من اشتباه میکنم دیگه نمیدونم حقیقت چیه
عزیزم نمیدونم چجوری توضیح بدم والا:(
ادمها قشنگ حرف میزنن...اما قشنگ زندگی نمیکنن!!!!
نیلوفر جون
من چون بینیم گوشتیه و میدونم کار گوشتیه سامی خوبه انتخابش کردم. بدم تو کارایی که دیدم حس کردم کارش تمیزه فرم بینی ها درسته تا حدی عملی بودن رو نشون میده ولی کم نقسهو چجوری بگم حس میکنم احتمال خطاش کمه بچه هایم که دوسش ندارن یه به خاطر سبکشه یا قوسی که میده.(خلاصه بحث سلیقه است تا خطا)
خیلی دکترها هستن که هیچ اسمی ازشون به میان نیست..............بچه ها بیاین در مورد اینا هم تحقیق کنیم....... فقط نگیم سامی نادرایان....................مثل راستکاری......احمدی..............صوفی زاده.......... سرکارات..........شهسوار ی و......
ی چیزیم بگم,,خود س ا م ی اگه احساس کنه سبکی ک عملت میکنه ب صورتت نمیاد منصرفت میکنه(یا قیمت پرت میده یا عیب میذاره روت)..در نتیجه اگر مشاوره نشده بین سامی و دکتر دگه ایی شک داشتین برین مشاوره شین باهاش..بعد ب شک بیفتین.. چون اگه کار خوب نتونه تحویل بده منصرفت میکنه...شاید دلیل بضی از کارای متوسطش اصرار خود اون افراد بوده ب عمل با این دکتر
ادمها قشنگ حرف میزنن...اما قشنگ زندگی نمیکنن!!!!
Beheseta جون بینی من استخونی بود اول دست مزد خودش روگفت ٦ که من چونه زدم ٥٥٠٠ کرد به من گفت تیغه بینیت خوبه و صورتت ظریف یه بینی ظریف باید داشته باشی با قوس کم گفت پیشنهاد میکنم طبیعی باشه من خودم کمی قوس دوست داشتم که میخواستم بگم و نوک خیلی تیز دوست نداشتم که میخواستم قبل عمل بگم ولی یادم نمیاد گفتم یا نه . درد خیلی بدیه فراموشی :-)) امروز روز دوم عزیزم
Beheseta جون بینی من استخونی بود اول دست مزد خودش روگفت ٦ که من چونه زدم ٥٥٠٠ کرد به من گفت تیغه بینیت خوبه و صورتت ظریف یه بینی ظریف باید داشته باشی با قوس کم گفت پیشنهاد میکنم طبیعی باشه من خودم کمی قوس دوست داشتم که میخواستم بگم و نوک خیلی تیز دوست نداشتم که میخواستم قبل عمل بگم ولی یادم نمیاد گفتم یا نه . درد خیلی بدیه فراموشی :-)) امروز روز دوم عزیزم
سامی الان تو این تایپیک شده حکایت یحیوی هشت ماه پیش فقط اسم یحیوی بود همین بابا این همه دکتر یعنی واقعا دکتر خوب کم داریم
سایت راستکاری و منافی رو میزارم هرکس خواست http://cosmeticsurgery.ir/gallery-fa.html
http://www.drrastkary.com/photo-gallery.html
❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز