در صورت نیاز هر گونه سوال خود را با آیدی تلگگگرام:manip30 در میان بگذارید
پست دوم مربوط یه قوانین تاپیک
پست سوم مربوط به اطلاعات تاپیک هست
با تشکر از همراهیتون
manip30
صفحه ی اول تاپیکو حتما حتما بخونید
بابت تمام پیامهایی که داده بودین و نشد پاسخ بدم معذرت میخوام
telegam ID:manip30
اگر کسی سوالی داشت به آیدیم پیام بده اینجا یه کم دیر به دیر میام
موفق باشید
اره نیلوفر اخه ب نظرم از بقیه دقیقتره.زیبایی شناسی بیشتر حالیشه(هر چند ب شیوه ی خودش!!اما باز همینم خوبه اکثرا اخه هیچی از زیبایی شناسی نمیفهمن!) بعد نوک بینیو خوب در میاره..قوسشم خوبه ... دیگه چی؟؟!!
وای پاپیون من میدونستم خوبه ولی ن اینقد پس دیگه صد در صد با همین عمل میکنم
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
البته ناگفته نماند من از کارای سایش بیشتر خوشم میاد یکیو دیدم اصا تو اون مایه ها نبود ی جا دو نفرم تو مطبش بودن ک میگفتن کوچیک نکرده و دوس داشتن کوچیکتر میبود(البته با چسب بودن) باهاش ویزیت شدی نیلوفر؟!چی گفت؟!
ن عزیزم ویزیت نشدم من بین سامی و افراه مونده بودم ولی همون سامی رو انتخاب میکنم من بینیه هانیل رو خیلی خوشم اومد
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
یعنی واقعا من موندم این همت و تلاشتون رو برای تولید اسپم از کجا آوردین؟ :)
صفحه ی اول تاپیکو حتما حتما بخونید
بابت تمام پیامهایی که داده بودین و نشد پاسخ بدم معذرت میخوام
telegam ID:manip30
اگر کسی سوالی داشت به آیدیم پیام بده اینجا یه کم دیر به دیر میام
موفق باشید
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
خوشششششش اومدی خدارو شکر عزیزم شامانا توام تصمیم گرفتی با سامی عمل کنی؟
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
افراه توی رشته چندتا کار خوشگل و ضریف ازش دیدم تعریفشم توی رشت زیاد شنیدم
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
پاپیون شما نگران رابطه بین جمله ها نباشید اگه انصافا میبینی مطلبی به درد سایرین نمیخوره شما پاک کن که بقیه هم یاد بگیرن و پاک کنن
با تشکر از شما و بقیه که به حقوق هم احترام میزارید
صفحه ی اول تاپیکو حتما حتما بخونید
بابت تمام پیامهایی که داده بودین و نشد پاسخ بدم معذرت میخوام
telegam ID:manip30
اگر کسی سوالی داشت به آیدیم پیام بده اینجا یه کم دیر به دیر میام
موفق باشید
خیلی سبکش ظریف وگوگولیه ولی من ی خورده وسواسیم نسبت ب بینیم میخوام زیر دست ی دکتر قابل اعتماد بره
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند