2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161391 بازدید | 66733 پست
من فکرمیکنم اول بینی بعدچشم چون توجراحی بینی کل استخون صورت که استخونش یه تیکست درگیرمیشه وبه چشم فشارمیاره البته بایددرنظرداشت که فاصله بین دوجراحی چه مدت هست شایداگه فاصله زیادباشه مهم نباشه اول کدوم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عاطی جان من چون خودم پارسال لیزیک کردم خودم مدت ها درگیر این مساله مرغ و تخم مرغ بودم و به همین خاطر تازه می خوام جراحی بینی انجام بدم من بهمن پارسال عمل لیزیک کردم که بعد 1 هفته می تونی بیای سرکار و بعد 2 هفته که دیگه همه چیز معمولی معمولی می شه و دکتر به من گفت 1 ماه بعد از عمل چشم می تونی عمل بینی انجام بدی. و چون بعد از جراحی بینی تا یک مدت نباید عینک بزنی نه طبی نه افتابی ( که رو بینیت جا نندازه) بهتر وقتی جراحی بینی انجام دادی نیازی نباشه عینک بزنی مگر اینکه از لنز استفاده کنی. البته بعد از عمل چشم تو افتاب شدید حتما باید عینک افتابی بزنی
سلام عاطی جون. من 16 روز از عملم میگذره. پدرشوهرم میگه تا تو کارش افتادی لیزیکم کن. فک کنم تو این چند روز چشممو لیزیک کنم. امشب از پدر شوهرم که داره برام تحقیقات کامل انجام میده میپرسم دکتر چشمی که انتخاب کرده میگه الان عمل لیزیک بعد 16 روز ضرر داره یا نه!
ولی یادمه قبلا از یه دکتر بینی دیگه پرسیده بودم میگفت بهتره یا 2 ماه زودتر چشمتو لیزیک کنی یا بعد عمل بینی. چون موقع عمل بینی ممکنه یه موادی بریزن رو صورت که وارد چشم بشه و براش ضرر داشته باشه.
بچه هایی که عمل کردین بینیاتونو توروخدا جواب بدید
من دیروز دکتر گچمو باز کرد بکم بینیمو ماساژ داد ولی خیلی دردم اومد چسبم که خانومه گذاشت درد داشت این درد و بی حسیه نوک بینی کی خوب میشه؟
24 دی دکتر فرهنگ( عکس روز 27 صفحه 300 ) عکس روز 85 ص648
Behseta جان من یاس عمل کردم ٥٥٠٠ دکتر ٧٠٠ بیمارستان. با ریکاوری ٢ ساعت و نیم طول کشید اصلاً هم درد نداشتم فقط کمی کبودی که خانومی که تو قسمت پذیرش کار میکردن به من گفتن اولین مریض یحیوی هستی که من میبینم کبودی داره
مامی شنتیا مرسی عزیزم که جوابیدی

بینیت استخوانی بود یا کوشتی؟

با دکتر جونه زدی؟
شنبه وقت مشاوره کرفتم ازش
جیکار میکنه؟ بهم عکس نشون میده بکه شبیه این میشی یا نه؟
راستی بجت جند وقتشه؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792