ریمل من دایسل میخرم ۴۸۰ خوبه راضی ام
کرم پودر گابرینی برا روزانه سبکه
ژل ابرو مورلی ریملی رو ۲۰۰ گرفتم
بعل جونم بگه برات رژ گونه هم یدونه ایرانی گرفتم ۲۰۰ تک صورتی ملیح آذین فک کنم ماندگاری خوبی داره
رژ لب ام فلورمار میزنم و گلدن رز گلدن رز و تازگیا ۵۸۰ خریدم