در صورت نیاز هر گونه سوال خود را با آیدی تلگگگرام:manip30 در میان بگذارید
پست دوم مربوط یه قوانین تاپیک
پست سوم مربوط به اطلاعات تاپیک هست
با تشکر از همراهیتون
manip30
صفحه ی اول تاپیکو حتما حتما بخونید
بابت تمام پیامهایی که داده بودین و نشد پاسخ بدم معذرت میخوام
telegam ID:manip30
اگر کسی سوالی داشت به آیدیم پیام بده اینجا یه کم دیر به دیر میام
موفق باشید
لیلی جون فک نمیکنم هزینش بیشتر از 3 تومن باشه ولی راستشو بخوای با وجود اینکه خودش کلی تعریف میکرد و واقعا هم خوب شده بود من بازم نمیتونم اعتماد کنم آخه خیلی چون معروف نیس و کسی ازش اطلاعی نداره تصمیم گرفتم با سامی عمل کنم
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
نازنین جان می دونی بین 5 تا دکتری که مشوره شدم یک جورایی به گفتن به صورتت طبیعی میاد منظور از طبیعی و فانتزی همون قوس از نظر پزشک ها و در برخی موارد سایز منم به این نتیجه رسیدم که طبیعی نهایتا با یک قوس خفیف که کمی شیک شه اما پیش سامی هم می رم بعد تصمیم می گیرم اما با این اوصاف فکر می کنم قیمتش باسامی فرقی نداره . راستی چرا مطب نادریان خلوته کی می شه نمونه کار زنده دید ازش شما دیدی تو مطبش؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
نازنین جون شما کارای سامی رو از نزدیک دیدی؟میشه ی خورده برام بگی از کاراش مررررسی
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
آخه نازنین جون من شدیدا بین سامی و افراه گیر کردم چندتا بینیه خیلی خوشگل از افراه دیدم ک همشونم راضی بودن ولی دلم با سامیه هیوااااااای من
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
eliz اصلا نیازی به اجازه کسی نداره عمل بینی فقط از خود مریض تعهد و رضایت میگیرن و امضاء یه نفر همراهت حالا هر کی بود که اونم اگه نبودو تنهام بودی مهم نیست
من و خداسوار یک قایق 2 نفره شدیم...
من اشتباه کردم جلو نشستم و خدا عقب...
سکان زیر پاى من بود و سر دوراهی ها دلهره میگرفتم... تا اینکه جایمان را عوض کردیم...
حالا آرام شدم و هر وقت از او میپرسم که:
کجا میرویم ؟؟؟؟
بر میگردد و با لبخند میگوید: تو فقط پارو بزن
سارا مم . عزیزم درخواست دوستی رو قبول کن سوالات و پ خ کن واسم . آخه میل و زیاد چک نمیکنم . دیگه پول نمیگیره .فقط روز مشاوره 25 میگیره . از اون به بعد تا 1سال همه چی رایگانه . چسب و بخیه . ویزیت و غیره .