2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161366 بازدید | 66733 پست
سمانه جون کاش عکسای قبل عملتم میذاشتی، خیلی طبیعی و خوبه اینجا مبارک باشه
lili جون فیروزه ای همون فیروزی هستش؟
هیچ کس بهتر از خود آدم نمیدونه چی میخواد و چی براش بهتره! شرح مطب گردیها:
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=385081&postID=23285352#23285352

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بچه ها بینی قبل عمل سمانه:

آنکس که بداند و نداند که بداند بیدارش نمایید که بس خفته نماند آنکس که نداند ونداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند مطب گردی:فرهنگ,میلانی,سامی,نادریان,باباجانی,غلامرضا احمدی,کوهستانی,رحمان موسوی,کامیابی
بچه ها من دیروز عملیدم با یحیوی و با کلی دردسر
الانم انقدر خوابیدم حالا بی خوابی زده به سرم از ٦ صبح بیدارم :-)
بچها منشی یحیوی ٢ روز قبل عمل زنگ زد تا کاراری قبل عمل رو بگه و ساعت عمل رو فیکس کنه خلاصه تموم شد روز عمل با شوهری رفتیم کیکینیک برزوییه بعد برای پیدا کردن پلاک زنگ زدم کیلینیک گفتم با دکتر یحیوی وقت عمل دارم اونم گفت دکتر انجا عمل نداره وااااای داشتم سکته میکردم زنگ زدم منشیش گفت مگه اون یکی منشی بهت نگفته بیمارستان یاس بلوار کشاورز گفتم نه بعدم من کن علم غیب نداشتم که بپرسم وقتی تو معرفی نامه مینویسه هزینه کیلینک فلان قدر یا به من جلسه اول میگین ما کیلینک برزوییه عمل میکنیم و توی اون کاغذ فقط آدرس کیلینک برزوییه هست عقل سلیم میگ باید رفت کیلینک برزوییه خلاصه اول صبح اعصابمو داغون شد ساعت ٨ رسیدیم بیمارستان کارای پذیرش رو کردیم رفتیم بالا بعد یه قرص با یه شربت به من دادن دیگه از اون وقت هیچ چیز یادم نمیاد تا یک ساعت بعد از بهوش اومدن نه یادم میاد با دکتر حرفام رو زدم یا نه من کلی حرف بادکتر داشتم دیگه طاقت نیوردم دیشب زنگزدم به منشی گفتم این چه دارویی بود که قبل عمل به من دادین چرا من دکتر رو ندیدم که حرفام رو بهش بزنم بعدم گفت با دکتر حرف زدی. واااای دارم دیوونه میشم که از قبل عمل چیزی یادم نمیاد
اینم از عمل من دعا کنید بینیم خوب بشه
مبارک باشه بینیه نو مامی شنتیا
به من شربت ندادن تازه وقتی فهمیدم قرص ضد استرس ناراحت شدم که خوردم چون استرس نداشتم خوشحال بودم من کاملا قبل عمل ویادمه حرفایی که زدمو ریز به ریز احتمالا اثر شربته بوده ولی نگران نباش خوب شده بینیت یحیوی الان دنبال کسب شهرته سعی خودشو میکنه مشتری جذب کنه
سوم آذر با دکتر شهریار یحیوی
سلام بچه ها تایپیک نو مبارک ولی میبینم هنوز با وجود اینکه چند روزی بیشتر نیست پا به این تایپیک گذاشتین کولاک کردین و 59 صفحه رفتین جلو که تنها شاید 10 صفحه شم مفید نباشه متاسفانه با این روندی که داره پیش میره به هیج جا نمیرسین و بچه های قدیمی هم که شما میتونید از تجربیاتشون استفاده کنید دیگه پا تو این تایپیکم نمیزارن .....
خیلیاتون که هرروزم تو این تایپیک هستین اسم نمیبرم خیلی بی مسولیت تشریف دارین و اصلا مراعات نمیکنید و کلی اسپم میزارید و میرید و اصلا هم براتون مهم نیست که بقیه که میخوان از این تایپیک استفاده کنن چرا باید حرفای بی ربط شما رو بخونن ...کلا دور هم خوش باشید من دیگه حرفی ندارم.

سمانه جون تبریک عزیزم بنظر میاد بینیت خیلی متورم باشه امیدوارم این دوره رو زودتر بگذرونی و به نتیجه دلخواهت برسی .
دیگر هیچکس برایم او نمیشود حتی خودش...
بچه ها من دیروز رفتم مطب نادریان. نازنین و عطیه کجایید؟

من با همسر رفتیم و ما دوتا از دکتر و دقتشو و نظم و تمیزیش ( منظور در عمل هاش) که البته همه چیزش از مطب منشی و نحو نشون دادن عکس حتی نسخه نوشتن و پرینت کردنش نشان دهنده نظم و تمیزی این دکتر ، حتما این حالت و تو کارهاشم داره دیگه.

به من گفت خوب می شی یعنی اینقدر خودم ازش پرسیدم برخلاف دوستان که می گن خیلی امید می ده اینطور نبود خیلی معمولی بود نظرش نسبت به خروجی کار و می گفت خوب می شه اما درصد اینا نمی داد. البته من وقتی با همسر می رم مشاوره این طوری می شه دکتر هاکمی دست به عصا صحبت می کنند. خلاصه به من گفت چه مدلی دوست داری من گفت نظر خودتونو می خوام بدونم که به من گفت به شما یک بینی طبیعی میاد که قوز روتیغه رو بردارم و پهناشو بگیرم و یک قوس خیلی کم بدم ( گفت چون بینیت سر بالاست و من نمی خوام سر بالاتر شه قوس زیادی نمی شه بدم وگرنه سر بینیت خیلی میره بالا) (منم گفتم قوس زیاد دوست ندارم)چیزی که خوشم اومد گفت بینی رو به صورت باز عمل می کنم که حدود 3 ساعت زمان می بره و برای نوک بینیت از غضروف های خودت استفاده می کنم و اون ها رو با دست شکل می دم ( که این برام خیلی مهم بود) یعنی سری دوزی غضروف مصنوعی نمی ذاره سر 1 ساعت سر و ته قضیه رو هم بیاره. چیز جالب دیگه که گفت زیر بینت رو اصلاح می کنم
که این باعث می شه لب بالات ازاد شه و خودشو نشون بده.
نکته دیگه هم که همسر می گفت دکتر عجب ارامشی داره که این برای یک جراح بسیار مهمه منم باهاش موافقم.

خلاصه بنظرم خیلی خوب و دقیق بود بین جاهایی که رفتم کامل ترین مشاورم رو می تونم بگم که دیشب با نادریان بود حالا سامی رو هم برم دیگه تصمیم می گیرم.

اهان هزینه گفت 7 تومان و هزینه بیمارستان 1200 یا 800 و هزینه کلینیک 550
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بحرفیم

0__آرامش__0 | 39 ثانیه پیش
2791
2779
2792