2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161366 بازدید | 66733 پست
سمانه من ک بینیه قبل عملتو ندیدم ولی با این وجود خیلی خوبه خانومی تازه هنوز ورم داره
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نیلوفر نگفت بهت آدرسشوووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟راستش سمانه جون من عکستو تو فیس بوک دیدم با اجازت بینیت به نظر کم کار میاد؟؟؟؟؟؟من فکر کردم دست به پره هاش نمیزاره ولی انگار بخیه خورده؟
شماره مطبشو داد 66514709 محسن فدایی



مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
وای مرسی نیلوفر عزیزم فقط یه چیزی از قیمتاش چیزی ازش پرسیدییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه عزیزم راستش مطب گردیمو گذوشتم واسه اونور عید ایشالا اما تو تاپیک قبلی یادم نیست کی بود اما یکی خیلی از سامی میگفت که رفته و کلی کارای چند ساله بودن که همه ترمیمی بودن نمیدونم اما منم از کاراش بدم نمیاد اما اینکه حرفی نمیزنه به آدمو خیلی سربالا میکنه منو میترسونه
شامانای عزیزم منم دندون عقل نهفته داشتم تو فکمم بود اما با مته سوراخ نکرد همونجوری کلی درد داشته اما 2تا زًلوفن بخور هر 4ساعتم بخور دردش بخابه اگم دگزا زدی که بخور وبخاب
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792