2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161440 بازدید | 66733 پست
دکتر میلانی چه طوره ...اگه میشه راهنماییم کنین من تهران نیستم.خیلی امکان گشتن تو تهران ندارم.دنبال دکتریم که تا 4 تومن بگیره وکارش خوب باشه.بینیم کوچیکه بیشتر برام مهمه کارش به صورتم بیاد مرسی
فال قهوه09393023669 http://old.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=26971
خانم گل عکس هانیل رو نذاشتم . قبلا تو تایپیک 2/5 گذاشته خودش .
مینا تو فیس به فارسی تایپ کن معرفی جراحان زیبایی بینی . عکس پیجش رخ و نیمرخه 1دختره خوشگله
* نادریان شب یلدا*ص 12 لیست عمل شده های تایپیک.(عکس تایپیک2/5 ص2351/2296/2232/2204/2198/1897)(تایپیک 3 ص-/653/377/180)
رفتم:شاپوری/کامیابی/زینلی/محبی/همتی فراهانی/محمدصادقی/ صفوی نائینی/فتح سامی /نادریان .

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نازی جان فتح سامی دکتره خوبیه . بهش اعتماد کن . فقط به نظرم بهش بگو قوس زیاد نده به بینیت . کار سامی
* نادریان شب یلدا*ص 12 لیست عمل شده های تایپیک.(عکس تایپیک2/5 ص2351/2296/2232/2204/2198/1897)(تایپیک 3 ص-/653/377/180)
رفتم:شاپوری/کامیابی/زینلی/محبی/همتی فراهانی/محمدصادقی/ صفوی نائینی/فتح سامی /نادریان .
نازی جون میشه یه کم از سامی بگی ، کی مشاوره کردی و از وقتی بهش ok دادی چند روز بعد وقت داد واسه عمل؟
من و خداسوار یک قایق 2 نفره شدیم...
من اشتباه کردم جلو نشستم و خدا عقب...
سکان زیر پاى من بود و سر دوراهی ها دلهره میگرفتم... تا اینکه جایمان را عوض کردیم... حالا آرام شدم و هر وقت از او میپرسم که: کجا میرویم ؟؟؟؟ بر میگردد و با لبخند میگوید: تو فقط پارو بزن
جالبه اینهمه خانم اینجا بینی هاشونو عمل کردن و به چم و خم قضیه واردن ، ولی من یه سوال پرسیدم هیچ کس جواب نداد
دلتنگــــــــم .... دلتنگ آنچه که میتــــوانست باشد و حالا نیـســـــــــت....
اره عطیه جون همون عکس پیج تو ف ب ( معرفی جراحان مطرح زیبایی) رو می گم ، من که شک دارم
من و خداسوار یک قایق 2 نفره شدیم...
من اشتباه کردم جلو نشستم و خدا عقب...
سکان زیر پاى من بود و سر دوراهی ها دلهره میگرفتم... تا اینکه جایمان را عوض کردیم... حالا آرام شدم و هر وقت از او میپرسم که: کجا میرویم ؟؟؟؟ بر میگردد و با لبخند میگوید: تو فقط پارو بزن
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز