2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161470 بازدید | 66733 پست
katy ببین ازین زاویه خیلی عروووسکیه . مصنوعیه . شبیه عروسکه .


* نادریان شب یلدا*ص 12 لیست عمل شده های تایپیک.(عکس تایپیک2/5 ص2351/2296/2232/2204/2198/1897)(تایپیک 3 ص-/653/377/180)
رفتم:شاپوری/کامیابی/زینلی/محبی/همتی فراهانی/محمدصادقی/ صفوی نائینی/فتح سامی /نادریان .

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

فک کنم روشا این عکساش رو دست کاری کرده ولی عکسای زیادی داره بینیش توش خوشگله
من و خداسوار یک قایق 2 نفره شدیم...
من اشتباه کردم جلو نشستم و خدا عقب...
سکان زیر پاى من بود و سر دوراهی ها دلهره میگرفتم... تا اینکه جایمان را عوض کردیم... حالا آرام شدم و هر وقت از او میپرسم که: کجا میرویم ؟؟؟؟ بر میگردد و با لبخند میگوید: تو فقط پارو بزن
دکتری که با 3 تومن جراحی بینی انجام بده میشناسید؟کارشم خوب باشه
توی تهران یا کرج

من از بینیایی که بعد از عمل تپلن خوشم نمیاد . بینی ظریف دوست دارم

بینی من استخونی و غضروفیه . قوز هم نداره
دلتنگــــــــم .... دلتنگ آنچه که میتــــوانست باشد و حالا نیـســـــــــت....
مهنوش حدود 4 تومن : من محبی و سجادیان و کامیابی و مردانی رو میشناسم . که محبی و سجادیان طبیعی ترن و کامیابی و مردانی نیمه فانتزی یا فانتزی تر . مردانی به درد بینی های استخونی و کوچولو و کم ایراد میخوره . که هم بینی زیبا تحویل داده و هم معمولی . محبی به نظر من گوشتی هاش بهترن و همچنین سجادیان .
* نادریان شب یلدا*ص 12 لیست عمل شده های تایپیک.(عکس تایپیک2/5 ص2351/2296/2232/2204/2198/1897)(تایپیک 3 ص-/653/377/180)
رفتم:شاپوری/کامیابی/زینلی/محبی/همتی فراهانی/محمدصادقی/ صفوی نائینی/فتح سامی /نادریان .
قراره یه بار دیگه پیشش برم احتمالا امشب باز ازش میپرسم ولی بار اول اصلا حوصله نداشت گفت پوست بینیت کلفته، پشت لبت بلنده و لبت نازکه و.. بین 50 تا 70% بهتر میشی ولی نگفت چه جوری!
//www. /******/.com/rosha.farahani?ref=ts&fref=ts

این پیج روشاست فقط جای ستاره ها بزنید f a ce b oo k
من و خداسوار یک قایق 2 نفره شدیم...
من اشتباه کردم جلو نشستم و خدا عقب...
سکان زیر پاى من بود و سر دوراهی ها دلهره میگرفتم... تا اینکه جایمان را عوض کردیم... حالا آرام شدم و هر وقت از او میپرسم که: کجا میرویم ؟؟؟؟ بر میگردد و با لبخند میگوید: تو فقط پارو بزن
دکترای کرج که یا رفتم یا شنیدم:
1- دکتر راوندی : 3 م / خیلی خیلی طبیعی عمل میکنه
2- دکتر گرمارودی : 2700 / نرفتم پیشش ولی میگن دکتر خوبیه . وروجک میخاد باهاش بعمله
3- دکتر سجادیان :4 م / خودم میخام باهاش بعملم.
4- دکتر مفرد :3500 / خوبه یکی از دوستای خواهرم باهاش عملیده خوب و شیکه ولی به دل نمیشینه
5-دکتر دادور : حدود4 / اخلاق صفر ازش متنفرم ولی کاراش بدک نیست
6- دکتر توفیقی : نرفتم پیشش فامیل نامزدم باهاش عملیده متوسط شده ازش اون موقع 3 گرفته
7-دکتر فروهنده :نمیدونم چند میگیره ولی کار خراباش بیشتر از کارای خوبشه . اینجام (جراحی بینی 2.5 )ازش بد شنیدم
11 بهمن /دکتر سجادیان/عکسم ص1275
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز