2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162822 بازدید | 66735 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


راستی روزی که عمل کردم ...یه خانم کنارم بود عمل کرده بود...خیلی حالش بد بود... به پرستاره میگفت دکتر بهم نگفته چی بخورم چی کار کنم ...زنگ زدم بهش باهام دعوا کرده.... همسرم میگه اسم دکترش زجاجی بوده ... من زجاجی نشنیدم شاید یه چیز تو این مایه ها بوده ....
.....be brave , even if you are not,pretend to be
اگر عمل کردید : روز اول فقط مایعات بخورید : من اینا رو خوردم :آب آناناس- آب هویج+ کرفس-شیر عسل حتما تا روز دوم کیسه یخ بزارید ...من سختم بود ولی انجام دادم و خدا رو شکر خیلی کبودی و ورمم زود رفت.. روز دوم همینا + سوچ میکس شده توی سوپ حتما حتما ژله پای مرغ (عصاره آب مرغ پخته شده ) تا روز 5 من فقط میکس سوپ و این آبیموه های طبیعی و شیر موز و شیر عسل خوردم راستی پاچه هم خیلی خوبه ..چند بار میکسش خوردم کپسول آناهیل( آناناس) روزی یه دونه چیز سفت تا پایان هفته دوم اصلا اصلا نخورید
.....be brave , even if you are not,pretend to be
ترمه جان من از روز پنجم شروع کردمخوردم غذای جویدنی،البته خیلی آرم میجوم که لب بالام تموم نخوره و چونکه پره هام برش نخورده زیاد اذیت نمیشم،بینیمو هم با سرم که گرمش کردم چندین بار میشورم تقریبا دو ساعت یه بار ولی باز تنفسم اوکی نیس و با دهن نفس میکشم ،لبهام ترک خورده
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
ترمه جون یعنی فکر میکنی دارم دروغ میگم و یا تبلیغ دکتر میکنم چه دلیلی برای دروغگویی دارم آخه تمام حرفایی که گفتم عین حقیقت بود و من اتفاقا خودم جز کسایی بودم که موقع برداشتن گپ با دکتر دعوام شد بسکه بی اعصابه ولی خیلی خیلی خیلی راضی ام از کارش ودعاش میکنم دوستی که عکس خواستی درخواست دوستی بده شمارمو بدار با تلگران عکس بدم بهت در مورد فالورهاش نمیدونم خب هر دکتری تبلیغ میکنه ببینین من تو نشهد خیلی تحقیق کردم غیر دکتر نعیمی که کارش از قدیم معروف بوده و به علت گرونی اصلا مطبش نرفتم بعد اون دکتر بخشایی معروف بود به طبیعی کاری تو ،طبش که میری اتفاقا ناراضی ه، هست ولی همشون از این ناراضی هستن که چرا زیاد تغییر نکردن بازممیگم اگه بینی کوپیک و نیمه فانتزی میخواین پیشش نرین ولی اگه ک بینی بی نقص فوق العاده طبیعی میخواین برین پیشش بازم میگم دلیلی برای دروغ ندارم دلممیخواست چون مدتهاست اینجارو میخوندم و استفاده کردم منم تجربه مو بگم اینم بگم من بینی بزرگگگ و داغونی نداشتم شاید برای همین خیلیییی راحت بووود. من ذره ای مشکلبعد از عمل نداشتم و اصلا اذیت نشدم فقط دو روز اخر خارش زیر گچ اذیتم میکرد که زودتر رفتم برداشت برام
قیمتی ترین جواهری که میتوانید بر گردنتان بیندازید...دستان فرزندتان است.
اینم بگم دکتر من خیلی تاکید داشت چسب و زود زودعوض نکنم. نهایت 5 روزی یک بار و تا یک ماه میگفت چون هر بار که چسب و باز و بسته میکنین پوست کشیده میشه و اوگ بافت زیرین که داره ترمیم میشه اسیب میبینه و بعدا باعث میشه رو بینی ناهموار بشه منیک ماه چسب زدم هر 5 روز عوض میکردم. اوایلش سخت بود ولی راه افتادم اخه من خود مشهدنیستم و نمیتونستم برای تعویض هر بار برم
قیمتی ترین جواهری که میتوانید بر گردنتان بیندازید...دستان فرزندتان است.
جیغو خانم : مرسی عزیزم ازینکه اطلاعات دادی من چون لب بالام کوچیکه نمیخوام زیاد سربالا بشه در واقع میدونم چی میخوام ولی نمیدونم به صورتم میاد یا نه برای همین دوس دارم خود دکتر راجب طبیعی بودنش نظر بده. ذره ای هم فانتزی نمیخوام پیش دکتر عباسی ک رفتم گفت میتونه طیبیعی برام درست کنه ولی توکشور ما یکم سربالا بشه خواهان بیشتری داره و ما که جراحیم ترجیح میدیم این بینی برای اقایون باشه ک انقدر طبیعیه ولی من خودم کاملا طبیعی میخوام طوری که رفع نقص ها بشه و نوک گرد رو طبیعی جمع کنه سوراخای بینیتون قرینس ؟؟؟؟؟؟
پریسا جون من اصلا به سوراخام دست نزد چون بزرگ نبود و کلا اصلا برش از یرون چه کناره چه وسط نخوردم واسه همین قرینه است منم وحشت داشتم ا زاینکه سر بالا یا قوس داشته باشه قبل بیهوش شدن م دست دکترو گرفته بودم و تاکید میکردمممم نکنه قوس بدی یا سر بالا بشه
قیمتی ترین جواهری که میتوانید بر گردنتان بیندازید...دستان فرزندتان است.
ترمه جان کاملا درسته دکتر من اینجا دلال داشته ولی بیشتر ناراحتی من بعد از عمل اینه که چرا عمل کردم بینی من بزرگ بود ولی خیلی خیلی به چهرم میومد با اینکه دختری هستم که آرایش کردن زیاد دوست نداشتم ولی بازم خوشکل بودم کاش عمل نکرده بودم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز