2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162800 بازدید | 66735 پست
کسانی که عمل کردند چند سوال : ببخشید داخل بینیتون رو چطور تمیز میکنید ؟ چسب چند روز یه بار عوض می کنید ؟ من توهم دارم چسب خوب نمیزنم ...نمیدونم
.....be brave , even if you are not,pretend to be

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام دوستان عزیز ، کلی چیز نوشته بودم که همشون پرید . سالیان پیش هم که میومدم این مشکل رو داشتم نمیدونم یدفعه نوشته هام کجا میره ، لطفا اگر میدونید منو راهنمایی کنید . ترمه جان واقعا ممنون عزیزم از اینکه وقت میزاری و اطلاعاتتون رو در اختیار ما میزارید . انشاالله بینیتون هر روز بهتر از روز قبل باشه .
ترمه جان ، دیروز اون خانومی که بینیم رو چسب زد . گفت هر روز با سرم شستشو باید بینی رو شستشو داد و اینکه با هر چسب میشه دو بار رفت حمام و بعدش مجدد باید رفت برای چسب زدن . به خودم یاد نداد . منم کمی حساس و وسواس هستم فکر کنم مجبورم هر دفعه برم خودش برام چسب بزنه ، چون اگر خودم بخوام بزنم هی میزنم و میکنم و در آخر یک بینی کج خواهم داشت . خدا رو شکر مطب بهم نزدیک هستش . هر دفعه هم دو هزار تومان بابت چسب میگیره . شنیدم بعضی از دکترها بعدش چسب زدن رایگان هست .
ترمه جان تشکر ویژه بخاطر وقتی که میذاری و تجربیاتتو در اختیار ما میذاری همچنین از بقیه دوستان گل/.. کاری از دستمون بر نمیاد جز دعای خیر برای شما عزیزان
فرشته نجاتم عشقم بود
جیغو خانم : کارهای دکتر بخشایی رو دیدم خیلی خوبن خوشم اومد خداییش فقط یه سوال ایشون خیلی فالوراش بالاس حسی که به ادم میده اینه ک فالور هاشو اتوماتیک زیاد میکنه قصد توهین ندارم فقط ترسه به نظرت تو مطبش که رفته بودی همه راضی بودن و همه طبیعی و زیبا؟ من الان فرم ویزیت برای تهران و پر کردم تا ببینم کی نوبتم میشه :)
مرسی جیغو خانوم اره منم که بهم گفتن با لیزر میشه عمل کرد باور نکردم و فقط تو یه وبسایت راجه بش دیدم و با خودم گفتم خب نهایتش بتونن پوست رو برش بدن وگرنه با استخون که نمیشه کاری کرد! منم دوس دارم بینیم طبیعی باشه، ولی اصلن سراغ هیچ دکتری نرفتم و نمیدونم اصن برم پیش کی اونایی که عمل کردین میشه فقط از بینی عکس بزارین؟ جیغو خانوم جون میشه از بینیت عکس بزاری؟!
🙃
بچه ها قبل از عمل نگاه کنید اگر فاصله لب و بینیتون در حالت عادی زیاده و لب بالاتون نازکه عمل نکنید. چون به هرحال افتادگی بینی گرفته میشه پشت لب بیشتر به چشم میاد تناسب صورتتون میریزه بهم حالا هرچقدرم بینیتون قشنگ بشه . دوست من بعد از عمل بینی مجبور شد لباشم تزریق کنه. آدم میفته تو چرخه عمل های زیبایی
سمانه جان ..بله خیلی ببخشید ولی اکگر بشه کشید بالا و انداخت بیرون خوبه ولی خب گاهی نمیشه....امروز با یه لوله دسمالکاغذی خیس خیلی آروم یه کارایی کردم جالبه که من هنوز خلط خونی دارم...منظورم توی بیینیمه....بعد از دو هفته!
.....be brave , even if you are not,pretend to be
سامی جان : من اگر ورمم یه کم بخوابه چشم عکس میزارم... ساقی و بهار عزیز : خواهش میکنم ساقی جان : من روزی که برای کشیدن بخیه رفتم همسرم صدا زدم دستیار دکتر چسب زدن یادش داد...حالا صبح برام چسب زده ولی یه کم شله ...باید درستش کنم... منم بینیم رو با سرم شستشو میدم ..برای تنفسم خوبه....حتی سرنگ و سرم آوردم سرکار تو کشومه ...
.....be brave , even if you are not,pretend to be
لطفا خیلی خیلی تحقیق کنید.. چون من شنیدم قضیه ی تبلیغ برای دکترا تو پیج اینستا و... خیلی جدیه... حتی دکتر سارا رو دیدم نینی سایت ثبت نام کرده و چند صفحه قبل از خودش دفاع کرده....طبیعیه که یکی رو اینجا داشته که بهش بگه در مورد چی گفته شده ... دوستان اینستا سجادیان ببینید... عکس مریض میزاره و خود طرف تگ میکنه بچه ها ازش سوال می پرسند ....
.....be brave , even if you are not,pretend to be
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز