2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162936 بازدید | 66736 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

درود به همه :) امیدوارم حال همه تون خوب باشه من از همه اونایی که این مدت به من پیام داده بودن چه توی تلگگگگرام و چه با ایمیل و من نتونستم پاسخ بدم واقعا معذرت میخوام مسسسسسنجر که دیگه بسته شد از این به بعد اگر کاری داشتید من تلگگگگرامم رو چک میکنم فقط پیام دادید صبوری کنید سپاسگزارم شاد و سلامت باشید
صفحه ی اول تاپیکو حتما حتما بخونید بابت تمام پیامهایی که داده بودین و نشد پاسخ بدم معذرت میخوام telegam ID:manip30 اگر کسی سوالی داشت به آیدیم پیام بده اینجا یه کم دیر به دیر میام موفق باشید
کتانه مبارک باشه :) انشالله کلی بوی عطر توش بیاد و بره :)
صفحه ی اول تاپیکو حتما حتما بخونید بابت تمام پیامهایی که داده بودین و نشد پاسخ بدم معذرت میخوام telegam ID:manip30 اگر کسی سوالی داشت به آیدیم پیام بده اینجا یه کم دیر به دیر میام موفق باشید
منم سعی میکنم بیام هر از گاهی ولی این چند وقته سرم بسیار شلوغ بود رفتم ایمیلامو چک کنم دیدم کلی ایمیل اومده اینجام دوستان سوال پرسیدن من جواب ندادم دیگه شرمنده شدم امروز گفتم به این بچمون (تاپیک) یه سر بزنیم ببینیم چه خبره :)
صفحه ی اول تاپیکو حتما حتما بخونید بابت تمام پیامهایی که داده بودین و نشد پاسخ بدم معذرت میخوام telegam ID:manip30 اگر کسی سوالی داشت به آیدیم پیام بده اینجا یه کم دیر به دیر میام موفق باشید
نهههه جیغو خانوم من دختر کوهستان نیستم...ولی سر عملم خیلی باهاش در ارتباط بودم. قبل از عید با همین دکتر آمالی عمل کرده بود بچه ها من صدام تودماغی شده 16مرداد عمل کردم خوب میشه؟؟
ساقی جان فدات عزیزم که به یادم بودی،جونم برات بگه که دیروز رفتم مطب دکی اسپیلنت رو درآوردم کمی درد داشت،بخیه ها رو برام کشید که اونم درد داشت و بهش گفتم تنفسم اوکی نیس اول گفتش باید مطمینه بشن که تیغه خونریزی نکرده که یه آمپول رو توی دوجا از تیغه زد که واقعا مغزم سوت کشید از درد ،که خدا رو شکر خونی در کار نبود بعدش یه کوله پنبه آورد به فشار وارد سوراخای بینیم کرد که اونم درد داشت خلاصه گفت چونکه بینیم حالت کلیپسی داره و داخلش غضروف نرم داره باید مورد فشار قراره بگیره و گفت روزی چندبار باید همین کار رو انجام بدم که تنفسم درست شه خلاصه بعد ۴ساعت که پنبه ها رو درآوردم کل ورمها خوابیده بود و تنفسم خوب شد البته اون سوراخای که قبل عمل اصلا تنفس نداشتم الان از بس بازه و راحت نفس میکشم که سوزش داره ولی سمت چپی تنفس ندارم که دکتر گفت چون شاخکش متورم شده فضا رو بسته که دارو نوشته که اون و هم کوچیک کنه،خلاصه الان خوبم شکر خدا و فعلا ادامه میدم و صبر پیشه میکنم تا ببینم چی میخواد بشه،چسبمو هم متفاوت زد و اینکه گفت چونکه پوستم نازکه نیاز به ماساز خاصی ندارم شکر خدا
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
samaneh: آزه عزیزم خوب میشه نگران نباش ترانه:مامان آراد شما یا کی عمل کردی ترانه جون و دارووی که برای شاخکای متورم داد چیه تنفس منم به خاطر شاخکا هی می گیره،
خدایا وفتش نشد هنوز؟ :(
مرضی بینی من کلا بد عمل شده یعنی از بالا تا پایین کجه و بدتر از همه فاصله لب و بینیم هست و اینکه فرم چشمام خیلی عوض شده و زیر چشمام خیلی چروک افتاده چشمام گود شده و اینکه پوست صورتم قبلعملم انقد خوب بود که هیچی نمیزدم ولی الان شل و کله دار شده انگار پوستم کش اورده نازک شده پلک چشمم افتاده شده یعنی کلا نابودم کرده
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز