2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161391 بازدید | 66733 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سارا خانم این حرفا چیه.پس چرا از بینیتون عکس نمیزارین.منم یک سال و چهار ماه هست پیش دکتر شما عمل کردم خدا رو شکر هیچ مشکلی هم ندارم نه ظاهری نه داخلی.چندین بار هم ضربه خورده سزما خرودم ورزش میکنم هیچ مشکلی هم ندارم.نمیگم شما دروغ میگید ولی خدا عالم است
خداجونم عاشقانه میپرستمت.ازمن راضی باش
نادیا بیا راهنمایی کن واسه بینی گوشتی چه دکاری خوبه؟ خودت با کی عمل کردی؟ دکتر سجادیان خوبه یا محبی واسه گوشتی‌ها؟ کارای سجادیان تو مطبش انگار بهتر از اینستا و سایتشن. نه؟
سلام دوستان بلاخره موفق شدم بعدازچندماه یه سری بزنم دوستان در مورد دکتر یحیوی گفتند که فانتزی و کوچیک درمیاره درحالیکه خودم6ماهه باهاش عمل کردم و کاملا بینی استخونی داشتم، ولی خیلی طبیعی درآورده.حتی به نظر خودم کوچیک هم نیست و همش وسوسه میشم که ایکاش فانتزی تر میشد تا حدی طبیعیه که دیروز با یکی از آشنایان دور همسفر بودم،تا زمانیکه که بهش نگفتم عمل کردم نفهمید. میگفت چرا اینقد طبیعیه؟چرا جای بخیه نداری؟
من بلد نیستم عکس آپلود کنم وگرنه از بینی م میزاشتم تا فوق طبیعی بودن کارش رو ببینید. البته بینی من خیلی بزرگ بود و کاملا استخونی و نوک افتاده به سمت پایین. آخر هفته میرم ویزیت 6ماهه . چون خودش سره 2ماهگی که رفتم پیشش خیلی از بینیم تعریف کرد احتمالا عکس بگیره و بزاره تو سایت دوباره هم میگم :دوران نقاهت بعداز عمل عالیه.بدون درد و احساس بد-نحوه چسب زدن رو آموزش میده و دیگه نیازی نیست تو این ترافیک دم به دقه بری پیشش. من تو این6ماهه یه بار رفتم-چون از غضروف تراشیده شده واسه بینی پایه کمکی میزاره،بعداز مدتی جذب میشه،من خودم نوک بینیم نرمه و خیلی خشک نیست.فقط هم 2ماه چسب زدم.خلاصه همه چیش عالیه دیگه
عزیزم من تهمت دروغ نزدم.پس اینهمه عکس تو سایتش از عمل بینی مال کی هست؟عکس خودمم گذاشتن حیف که نتونستم اپلود کنم.من بعد عمل بیمه تکمیلی ازم عکس خواست و گرفتم خدا رو شکر مشکلی نبود.ایشالله مشکل شما هم حل شه.بازم میگم قصدم تهمت نبود.موفق باشین
خداجونم عاشقانه میپرستمت.ازمن راضی باش
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792