2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161366 بازدید | 66733 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوستان سلام چند وقتی هست که میخوام بینیمو عمل کنم و دنبال دکتر خوب میگردم بینیم گوشتیه و اینجا اسمه دکتر سجادیان رو دیدم که زیاد تکرار شده بود ممنون میشم اگه اطلاعاتی راجبه دکتر سجادیان دارید در اختیارم بگذارید
ونوس دکتر سجادیان بیشتر مریضاش گوشتین. من یه روز رفتم مطبش بیمار ناراضی ندیدم. جز یه نفر که ترمیمی بود. من از کارش خوشم اومد اما دوستام نظرشون اینه که کارای تو اینستاش اصلا خوب نیست. نمی دونم چه کنم. بینی منم گوشتیه. واقعا نمی دونم پیش کی عمل کنم
افسانه دیرو اتفاقا رفتم مطب دکتر محبی. ساعت 6 رسیدم اون طرفا گفتم برم مطبش. دو تا مریضشو دیدم. یه استخونی بود که خیلی خوب بود و یه گوشتی. که من زیاد نپسندیدم. فاصله بینی و لبش خیلی زیاد شده بود.
سلام دوست جونا من خیلی وقت که دوست دارم عمل کنم..... بینی من گوشششتی و تقریبا استخونی. و بینی نیمه فانتزی یا طبیعی خیلی شیک دوست دارم عمل کنم ..... و مطب دکترایی ک میخام برم..(دکتر ابیانه و دکاریحویی...که دکار یحوییی هزینهش یمقدار بالاست....اگر دکتر خوب دیگه سراغ دارید معرفی کنید....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بحرفیم

0__آرامش__0 | 28 ثانیه پیش
2791
2779
2792