2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161391 بازدید | 66733 پست
عزیزم من تهمت دروغ نزدم.پس اینهمه عکس تو سایتش از عمل بینی مال کی هست؟عکس خودمم گذاشتن حیف که نتونستم اپلود کنم.من بعد عمل بیمه تکمیلی ازم عکس خواست و گرفتم خدا رو شکر مشکلی نبود.ایشالله مشکل شما هم حل شه.بازم میگم قصدم تهمت نبود.موفق باشین
خداجونم عاشقانه میپرستمت.ازمن راضی باش
سلام بچه ها کسی دکتر شیرازی تو وزرا رو میشناسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوستم خیلی ازش تعریف میکنه ولی عکس های سایتشو که دیدم اصلا خوشم نیومد. اگه کاراشو دیدین یا کسی رو میشناسید که باهاش عملیده بگید لطفا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام دوستای عزیز من چندتا سوال دارم میشه لطفا جواب بدین اینکه میگید مطب گردی کنید ببینید هردکتر سبکش چجوریه،مگه مدل بینی هرکس بستگی نداره بینی خودش چجوریه ؟ من از خیلیها که جاهای مختلف میبینم جراحی کردن میپرسم پیش کی عمل کردید چه خوب چه بد که ببینم کیا خوب عمل کردن کیا بد و از هر دکتر یه یبکی تو ذهنم هست..بازم لازمه مطب گردی کنم؟ کبودی بعد از عمل و جای بخیه بستگی به دکتر جراح داره؟ وقتی برای اولین بار میریم پیش دکتر خودش میگه چیکار میکنم رو بینیت و چه شکلی میشه؟ عکس طراحی نمیکنه از بینی بعد از عمل؟ ممنون دوستای عزیزم
منم رفتم اینستای دکتر سجادیان از کاراش خیلی خوشم اومد کامنت ناراضی ازش ندیدم حالا هم تصمیم دارم با ایشون وقت بگیرم متاسفانه من هم یه شهرستان خیلی دور از تهرانم هم اینکه شاغلم و وقت رفت و آمد به تهران رو هم ندارم نمیدونم اگه تلفنی ازشون وقت بگیرم و برم ویزیت بشم چند روز بعدش عملم میکنه یعنی ناچارم واسه ویزیت بیام و دوباره برگردم شهرمون تا روز عمل؟؟اینطوری خیلی سختمه اونم با یه بچه کوچیک
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
نانالا جونم چند وقته عمل کردی و نوع عملت چی بوده عزیزم؟؟ آخه من مشکل اصلیم انحراف و به تبع آن سینوزیت شدید هست یعنی بیشتر به خاطر رفع این دوتا مشکل میرم زیر تیغ چونکه تا انحراف رو عمل نکنم سینوزیتم خوب نمیشه از طرفی فرم بینیم هم کجه هم افتادگی داره و کلا داغونه طوریکه که همسرم هم راضیه که عمل کنم دیروز زنگ زدم مطب دکتر سجادیان خانم منشی گفتن که دو هفته الی یک ماه بعد ویزیت وقت عمل میدن ..حالا موندم کی بیام تهران ویزیت شم آخه شاغلم و راهم دوره مگه یه روزه با پرواز بیام و عصرش برگردم و گفتن که دکتر فقط یکشنبه و چهارشنبه ها مشاوره میدن
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
ترانه _مامان آراد بینی منم انحراف شدید داخلی و ظاهری داشت من اصلا نمی تونستم از یه قسمته بینیم نفس بکشم بعد از عمل از همون روز اول تا الآن تازه میفهمم نفس کشیدن چیه دکتر سجادیان به تنفس بیماراشون خیلی اهمیت میدن.من الآن 4 ماه میشه که عمل کردم با ایشون و بی نهایت راضیم هر دو انحراف داخلی و ظاهریم کاملا برطرف شده.البته هنوز کلی ورمم دارم ولی همه چیز خداروشکر فوق العاده ست
شاید باید بهش بگم تنهایی ترسی نداره آدم همیشه تنهایی پا توی دنیا میذاره...
سلام . منم مثل شما میخوام عمل کنم. خیلی خوشحاال شدم که همچین جایی هست که اطلاعاتمون رو با هم کامل کنیم . من بینیم گوشتیه . با خوندن کامنتا فهمیدم دکنر سجادیان میتونه انتخاب خوبی باشه. کدوم دکتر خوبه دیگه؟ و اینکه کسی میدونه حدودا هزینه عمل دکتر حق گذار چقدره.؟ راجع به دکتر فرزان رضایی و دکتر حاتمی کسی اطلاعات داره ؟
نانالا جونم امیدوارن همیشه سلامت و شاد باشی خانمی ..مرسی که جوابمو دادی ava جان فرزان رضایی دماغ خواهرمو داغون کرد دو سالی میشه عمل کرده ولی متاسفانه تیغه بینیشو خیلی تراش داده و کاملا کجه و مشکل تنفسی هم داره نیاز شدید به ترمیم داره بیجاره آبحیم میترسه بره زیر تیغ از این بدتر شه
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792