2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161440 بازدید | 66733 پست
سلام دوستان توی این سایت میتونید پزشکای مختلفو جستجو کنید و اطلاعاتشونو بدست بیارید و حتی میتونید از بعضیاشون اینترنتی وقت بگیرید http://pezeshkekhoob.com/ حتما یه سر بزنید و ثبت نام کنید توش چون کارِتونو راه میندازه
www.pezeshkekhoob.com سایت پزشک خوب ، کسانی که دنبال دکتر خوب هستند سر بزنند...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه ها جون من الان یه ماهه دارم تمام صفحات رو میخونم و هنوز یه دکتر خیلی عالی پیدا نکردم که همه ازش راضی باشن. من ایران نیستم و نمیتونم همه مطب ها رو برم اما یه خواهر دارم که با سامی 7 ماه پیش عمل کرده و خوشگل شده اما بینیش گوشتی بود بینی من استخونیه و انحراف داره. کسی هست که بینیش قبل عمل انحراف داشته و با سامی عمل کرده باشه؟
مطب گردي دكتر برادران (ص ٢٩٠٧) دكتر احمدي (ص ٢٩٠٨)
راجع به دکر قناعت بیشه میدونید بچه ها؟ noonoosh و tooska راجع به دکتر سجادیان هم فکر کنید . مخصوصا برای بینی های گوشتی. و اگه دکتر حوب یافتید بگید به ما هم. tooska مهم نیس کجای شمال باشه ؟
نونوش جان دکتر فتح سامی کارش عالیه هرچند من نرفتم مطبش چون هزینه اش بالای12میلیون بود. من با دکتر یحیوی عمل کردم که خیلی از مراجعه کننده هاش میگفتن سبک یحیوی رو بیشتر میپسندیم. دکتر یحیوی از خارج کشور زیاد مراجعه کننده داره.منظورم عربستان و دبی و اماراته که خودم چند تاشون رو حضوری دیدم
من مطب دکتر سجادیان که رفتم، کاراش بگیر نگیر داشت/ اصلا شبیه به هم نبود. بعضیا عالی و پرفکت بودن و بعضیا واقعا افتضاح.ولی خودم اگه با یحیوی عمل نمیکردم گزینه دومم سجادیان بود.دکتر کامیابی هم خیلی ظریف و نیمه فانتزی در میاره ولی چون دوران نقاهت بعداز عملش (بدلیل برشهای زیاد) بد بود ترسیدم برم پیشش دکتر فرهنگ مجد و راستکاری هم خیلی پرفکت نبودن و من حذفشون کردم از لیستم
سلام دوستان عزیز من دنبال ی دکتر که کارش طبیعی و تمیز باشه هستم هفته دیگه میخوام بیام تهران مطب گردی دنبال یه دکتر که کارس طبیعی م تمیز باشه میگردم بینی من سرش یکم قلمبه و گرده ولی سر بالا و استخونس صاف فقط میخوام نوکش ی کم جمع شه اگه راهنماییم کنین ممنون میشم
نانالا جانم عزیزم میتونی بیای؟؟؟ من دیگه دل رو به دریا زدم و میخوام واسه این هفته با سجادیان وقت مشاوره و عمل بگیرم میتونم عکس قبل و بعد عملت رو ببینم ؟؟؟ آخه شرایط منم مثل شماست بینیم استخونیه و انحراف ظاهری و داخلی هم دارم در حال حاضر تو بهترین نمونه مشابه خودمی ...ممنونتم خانمی
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز