2777
2789
عنوان

ازدواج

| مشاهده متن کامل بحث + 323 بازدید | 20 پست

با سلام و تبریک سال نو

من از عقاید و معیارهای شما و خانواده محترمتون بی اطلاعم ولی آخه پسری ک مدام درگیر دوست دختر بوده اونم بطور وقیح ک در جمع هم ادنا رو شرکت میکرده و از طرفی اصلا همخونی با شرایط تحصیلی و موقعیتهای شما نداره(طبق گفته خودتون) واقعا به درد شما میخوره؟ آیا مادرتون هم از دوست دختر داشتن این پسر مطلع هستن و همچنان به شما پیشنهاد این پسر رو میدن؟؟؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با سلام و تبریک سال نو من از عقاید و معیارهای شما و خانواده محترمتون بی اطلاعم ولی آخه پسری ک مدام ...

بله مامانم هم میدونن که ایشون دوست دختر داشتن و خود من هم همیشه دوست دارم با کسی ازدواج کنم که باهاش احساس آرامش کنم و هم عقیده باشم و صرفا این نباشه که یه ازدواجی کرده باشم 

اما گاهی اوقات احساس میکنم مامانم خیلی پسر خالم رو قبول داره داره و دوست داشته که من با اون ازدواج کنم و این موضوع گاهی اوقات منو اذیت میکنه

بله مامانم هم میدونن که ایشون دوست دختر داشتن و خود من هم همیشه دوست دارم با کسی ازدواج کنم که باهاش ...

احترام مادرتون به جا

ولی چیزی ک مهم هستش اینه ک شما میباید در کنار این آقا آرام باشی و احساس آرامش کنی و اینکه به نظر من زن و شوهر همه وجود و احساس و عشق خودشون رو بایست فقط برای هم هزینه کنن و در کنار هم خوش باشن و جایگزینی برای این با هم بودن نباشه

انشاالله ک خداوند بهترینها رو براتون رقم بزنه و خوشبخت بشید

احترام مادرتون به جا ولی چیزی ک مهم هستش اینه ک شما میباید در کنار این آقا آرام باشی و احساس آرامش ...

ممنونم عزیزم ان شاءالله ❤❤

ان شاءالله شما هم همیشه شاد و خوشبخت باشید❤❤

ممنونم عزیزم ان شاءالله ❤❤ ان شاءالله شما هم همیشه شاد و خوشبخت باشید❤❤

سلام خوبی امدم تایپک آخرت جوابت بدم دیدم تعطیل شده 

نگاه هر کار زشتی هم که خالت کرده باشه بعد تو بری به دختر خالت بگی اون مادر اونه و ناراحت میشه پس کارت بد بوده

نابغه هستم و از خانواده تشکر میکنم که کشوم کردن❤💖باردار نیستم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دانشگاه آزاد

hshmohsen | 18 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز