2777
2789
عنوان

یادتونه؟ 😂

| مشاهده متن کامل بحث + 330 بازدید | 38 پست
یه قلک پلاستیکی هم میدادن وااااا واسه عیدی هامونم نقشه میکشیدن من روز اخر تعطیلات هر چی صدقه تو سورا ...

اون قلکا واسه کمیته امداد بود برای عیدی بچه های بی سرپرست 

آرمان❤آرتین❤روح الله❤(خودم میخوام تعلیق شم و هر زمانی بخوام خودمو مسموم کنم به نینی سایت و اینستا میرم)
من خونه هر کی میرفتم پیکمم میبردم میگفتم کمکم کنن زود تمومش میکردم ازبس زرنگ بودم 😂😂😂

😅😅😅ولی من اخرشم حلش نمیکردم هیچ وقت 😂

شما دنبال چیییی آقای فردوسی پور

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یه قلک پلاستیکی هم میدادن وااااا واسه عیدی هامونم نقشه میکشیدن من روز اخر تعطیلات هر چی صدقه تو سورا ...

😂من مامانم عیدیمو میگرفت دباره میداد به بچه ها فامیل😂😂😂

شما دنبال چیییی آقای فردوسی پور

من از ۲۲اسفند دیگه نمیرفتم  ی سال یادمه خودمو ۱۸ اسفند تعطیل کردم دوستامم ب خاطر من نرفتن 😂😂 ...

اووو خوشبحالت منکه ارزوش به دلم. موند🤣

شما دنبال چیییی آقای فردوسی پور

😅😅😅ولی من اخرشم حلش نمیکردم هیچ وقت 😂

نه بابا معلم های ما گیر میدادن تمومش میکردیم 

گفتند محبت کنید از محبت خارها گل میشوند                           مامحبت کردیم کسی گل نشد خودمون خار شدیم                   خدایا شکرت بابت تمام نعمت هایی که بهم دادی ❤
اووو خوشبحالت منکه ارزوش به دلم. موند🤣

مدرسه کلی تهدیدم میکرد ولی اهمیتی نداش 😂😂😎😎

در واقع هیچ کاریم نکرد 🤣

آرمان❤آرتین❤روح الله❤(خودم میخوام تعلیق شم و هر زمانی بخوام خودمو مسموم کنم به نینی سایت و اینستا میرم)

من حل نمیکردم

عصر روز ۱۳ به در وقتی از بیرون میمدیم

سه دست کتک از خواهرم و دوتا داداشم میخوردم

ولی اخر سر سه تای برام حلش میکردن


به نظرم ارزشش رو داشت😌😌😌😌😌

♥️♥️گل دخترا تو واتساپ گروه نماز دارم اگه دوست داشتید درخواست بدید تا عضوتون کنم♥️♥️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز