ژربرا_ مدیر عضویت: 1399/03/18 تعداد پست: 18786 عنوان یادتونه؟ 😂 | مشاهده متن کامل بحث + 330 بازدید | 38 پست نزدیک عید بهمون پیک نوروزی میدادن و ما تمام مدت همین استرس حل کردنشو داشتیم؟ یا هممون تصمیم میگرفتیم هفته اخر اسفند نیایم ولی تا 29 اسفند ساعت 2 سر کلاس حاضر بودیم😅معلما چقد مشق میگفتن برا عید یا کاردستی ازمون میخاستن انگار باهامون دشمنی داشتن 😆😆😏یادش بخیر چقد کم دغدغه بودیم شما دنبال چیییی آقای فردوسی پور 1400/12/14 | 07:30 4 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مانلی_مهرک_مانی عضویت: 1400/10/13 تعداد پست: 7844 یه قلک پلاستیکی هم میدادن وااااا واسه عیدی هامونم نقشه میکشیدن من روز اخر تعطیلات هر چی صدقه تو سورا ... اون قلکا واسه کمیته امداد بود برای عیدی بچه های بی سرپرست آرمان❤آرتین❤روح الله❤(خودم میخوام تعلیق شم و هر زمانی بخوام خودمو مسموم کنم به نینی سایت و اینستا میرم)
ژربرا_ مدیر استارتر عضویت: 1399/03/18 تعداد پست: 18786 من خونه هر کی میرفتم پیکمم میبردم میگفتم کمکم کنن زود تمومش میکردم ازبس زرنگ بودم 😂😂😂 😅😅😅ولی من اخرشم حلش نمیکردم هیچ وقت 😂 شما دنبال چیییی آقای فردوسی پور
نازی_بختیاری عضویت: 1399/08/10 تعداد پست: 8153 یه قلک پلاستیکی هم میدادن وااااا واسه عیدی هامونم نقشه میکشیدن من روز اخر تعطیلات هر چی صدقه تو سورا ... 🤣🤣🤣
ژربرا_ مدیر استارتر عضویت: 1399/03/18 تعداد پست: 18786 یه قلک پلاستیکی هم میدادن وااااا واسه عیدی هامونم نقشه میکشیدن من روز اخر تعطیلات هر چی صدقه تو سورا ... 😂من مامانم عیدیمو میگرفت دباره میداد به بچه ها فامیل😂😂😂 شما دنبال چیییی آقای فردوسی پور
گوجه_سبز_بدون_نمک عضویت: 1400/08/14 تعداد پست: 16030 بچه بودیم یه جوری استرس کشیدیم بزرگ شدیم یجور هوف دنیا r u joking? لینک حرف ناشناسhttps://harfeto.timefriend.net/16469353197393
ژربرا_ مدیر استارتر عضویت: 1399/03/18 تعداد پست: 18786 من از ۲۲اسفند دیگه نمیرفتم ی سال یادمه خودمو ۱۸ اسفند تعطیل کردم دوستامم ب خاطر من نرفتن 😂😂 ... اووو خوشبحالت منکه ارزوش به دلم. موند🤣 شما دنبال چیییی آقای فردوسی پور
نازی_بختیاری عضویت: 1399/08/10 تعداد پست: 8153 😂من مامانم عیدیمو میگرفت دباره میداد به بچه ها فامیل😂😂😂 منم😕😕😕یاادم مبداد ب دخترا خالم
hyat222 عضویت: 1399/12/13 تعداد پست: 12709 😅😅😅ولی من اخرشم حلش نمیکردم هیچ وقت 😂 نه بابا معلم های ما گیر میدادن تمومش میکردیم گفتند محبت کنید از محبت خارها گل میشوند مامحبت کردیم کسی گل نشد خودمون خار شدیم خدایا شکرت بابت تمام نعمت هایی که بهم دادی ❤
نازی_بختیاری عضویت: 1399/08/10 تعداد پست: 8153 من از ۲۲اسفند دیگه نمیرفتم ی سال یادمه خودمو ۱۸ اسفند تعطیل کردم دوستامم ب خاطر من نرفتن 😂😂 ... اره خودمونم یبار از 18 ان نرفتبم
ژربرا_ مدیر استارتر عضویت: 1399/03/18 تعداد پست: 18786 من همیشه دو هفته قبل عید نمیرفتم دیگه😜 پیکمم خونه هرکی میرفتیم میدادم ی قسمتیشو حل میکرد 🤣 تو زرنگ بودی😂 شما دنبال چیییی آقای فردوسی پور
مانلی_مهرک_مانی عضویت: 1400/10/13 تعداد پست: 7844 اووو خوشبحالت منکه ارزوش به دلم. موند🤣 مدرسه کلی تهدیدم میکرد ولی اهمیتی نداش 😂😂😎😎در واقع هیچ کاریم نکرد 🤣 آرمان❤آرتین❤روح الله❤(خودم میخوام تعلیق شم و هر زمانی بخوام خودمو مسموم کنم به نینی سایت و اینستا میرم)
ارامشم۱۳۷۰ عضویت: 1400/06/19 تعداد پست: 7301 من حل نمیکردمعصر روز ۱۳ به در وقتی از بیرون میمدیمسه دست کتک از خواهرم و دوتا داداشم میخوردمولی اخر سر سه تای برام حلش میکردنبه نظرم ارزشش رو داشت😌😌😌😌😌 ♥️♥️گل دخترا تو واتساپ گروه نماز دارم اگه دوست داشتید درخواست بدید تا عضوتون کنم♥️♥️
ژربرا_ مدیر استارتر عضویت: 1399/03/18 تعداد پست: 18786 بچه بودیم یه جوری استرس کشیدیم بزرگ شدیم یجور هوف دنیا r u joking? دقیقا. همیشه استرس داریم حالا به هر نحوی شما دنبال چیییی آقای فردوسی پور
ژربرا_ مدیر استارتر عضویت: 1399/03/18 تعداد پست: 18786 منم😕😕😕یاادم مبداد ب دخترا خالم 😅😅 شما دنبال چیییی آقای فردوسی پور