2777
2789
عنوان

یادتونه؟ 😂

330 بازدید | 38 پست

نزدیک عید بهمون پیک نوروزی میدادن و ما تمام مدت همین استرس حل کردنشو داشتیم؟ 

یا هممون تصمیم میگرفتیم هفته اخر اسفند نیایم ولی تا 29 اسفند ساعت 2 سر کلاس حاضر بودیم😅

معلما چقد مشق میگفتن برا عید یا کاردستی ازمون میخاستن انگار باهامون دشمنی داشتن 😆😆😏یادش بخیر چقد کم دغدغه بودیم 

شما دنبال چیییی آقای فردوسی پور

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حداقلش این بود ۱۳ روز تعطیل بودیم 

الان چی🥲

  هیچ چیز از هیچکس بعید نیست پس از همدیگه بت نسازید...😇اگه تینا صدام کنی خوشحال تر میشم💚😁                                    

من خونه هر کی میرفتم پیکمم میبردم میگفتم کمکم کنن زود تمومش میکردم ازبس زرنگ بودم 😂😂😂

گفتند محبت کنید از محبت خارها گل میشوند                           مامحبت کردیم کسی گل نشد خودمون خار شدیم                   خدایا شکرت بابت تمام نعمت هایی که بهم دادی ❤

یه قلک پلاستیکی هم میدادن وااااا واسه عیدی هامونم نقشه میکشیدن من روز اخر تعطیلات هر چی صدقه تو سوراخ سمبه های دیوار بود میریختم تو قلک میبردم مدرسه مثلا زرنگی میکردم ولی فکر کنم از عیدی هام بیشتر میشد🤔

من از ۲۲اسفند دیگه نمیرفتم 

ی سال یادمه خودمو ۱۸ اسفند تعطیل کردم دوستامم ب خاطر من نرفتن 😂😂😎😎

آرمان❤آرتین❤روح الله❤(خودم میخوام تعلیق شم و هر زمانی بخوام خودمو مسموم کنم به نینی سایت و اینستا میرم)

من همیشه دو هفته قبل عید نمیرفتم دیگه😜 پیکمم خونه هرکی میرفتیم میدادم ی قسمتیشو حل میکرد 🤣

 نباید تو دنیایی که: “چایی سبز بعد از جوشوندن زرده و چایی سیاه قرمز، ۷ تیر ۶ تا تیر داره، کولر گازی با برق کار میکنه و اَره برقی با بنزین، خواجه کرمانی شیرازیه و صائب تبریزی اصفهانیه و ستار همدانی تبریزی، ۳ تفنگ دار ۴ نفرن، عطاری ها عطر ندارن و قهوه خونه ها قهوه نمیفروشن، هزارپا ۶۰ تا پا داره، اچار فرانسه مال انگلیسه، با قاشق چای خوری چایی نمیخورن، جعبه سیاه هواپیما نارنجیه، ۵۱ بر ۱۷ بخش پذیره” به کسی اعتماد کنی.                                                          (زندگی برای من قشنگه! خیلی چیزای دیگه توش هست که من دلم میخواد ببینم.. میخوام بمونم ببینم ظلم تا چه حد پیش میره! میخوام بمونم و ببینم آدم تا چه اندازه قوه ستم کشیدن داره؟ میخوام بمونم و تموم رنگ‌های رنگین کمون دروغ رو ببینم! میخوام بمونم و بنویسم..میخوام مردمو بشناسم..تو خیال میکنی شناختن آدمای خوب و بد خودش کم کیف داره؟گمون میکنی دیدن طبیعت و لذت بردن از طبیعت تموم شدنیه؟) 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز