2777
2789
خیلی افسرم کار هرروز و هرشبم گریه است کلی بیمارشدم و تپش قلب دارم ، همش دست درد دارم ، چند بار از شد ...

ای وای میدونم عزیزم خیلی سخته منم همین طوری بودم 

با کوچیک ترین دعوا یامیفهمیدم که قرار بحث بشه 

قلبم به درد میامد نفسم تنگ میشد فشارم میوفتاد

خیلی اوضام خراب بود 

اگه دوست داری پیام  شخصی بهت پیام بدم عزیزم 

💕🙏 نگران انشالله درست میشه

تو یِجایی تو قَـ♥️ـلبَم داریـ کِه هیچکَس نمی تونِه داشته باشِه👩‍❤️‍💋‍👨🧿💞

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگر بشه بله خیلی دلم میخواد درد دل کنم

بگو عزبزم راحت باش خوشحال میشم  اگه بتونم کمکت کنم

تو یِجایی تو قَـ♥️ـلبَم داریـ کِه هیچکَس نمی تونِه داشته باشِه👩‍❤️‍💋‍👨🧿💞
شما یه کاربر دیگه به اسم زندان_فکسیور میشناسی

خودم بودم نی نی یار تعلیق کرد امروز صبح اینو زدم ولی نمیدونم چرا عضویت زده یک هفته پیش 

میشه دعا کنین پول دارو های مادرم جور شه؟ به دلیل مشکل مالی ترک تحصیل کردم امسال😔😔یعنی یروزی میشه مشکل مالی نداشته باشم😔😔

مادربزرگم از اول عمرش دعاي مرگ ميكنه ، نمرده

مادرم از موقعي ك يادمه خودشو نفرين ميكنه و نمرده

دست خداست

منم جلوي خودمو ميگيرم همچين دعايي نكنم چون خدا رو

ناراحت ميكنم و بعد از مرگم پشيمون ميشم ك با اين دعا

خودمو از خدا دورتر ميكردم

ديشبم داشتم ب خودم ميگفتم اول و آخر ي روزي ميميري

سعي كن خدا رو خوش حال كني ك بعد از مرگت اميد داشته باشي رحمت خدا بگيرت و راحت شي بالاخره


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز