ظاهری برمیدارن ولی گویا ویروسش تو بدن میمونه مثل تبخال
الان هم دکتر پوست ها به کسایی که سیستم ایمنی ضعیف دارن توصیه میکنن واکسن ۳ دوره رو بزنن
و الان این مورد هم زیاد شده بخاطر رابطه های زیاد و محافظت نشده الان دارن از ۱۰ سالگی واکسنشو میزنن خیلی هم کمیاب و گرون شده و متقاضی زیاد داره