2777
2789
عنوان

کمک تپل شدم😣

| مشاهده متن کامل بحث + 528 بازدید | 53 پست
اخه چیزی نمیخورم شاید باورت نشه ولی بخاطر این ک غذاکمتر بخورم حتی میشینم با قاشقای بچه ها غذا میخورم ...

استرس باعث شده اینطور شی

چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...
خیلی شدید سردی دارم اکثر اوقاتم بخاطر همین حالت تهوع دارم یا کسلو بیحالم

منم خیلی سردی دارم به طوری که مامانم میگه نزدیک من نشو یخی😂😂😂 سعی کن گرمی جات بخوری خرما ارده بریز روش با گردو بخور هم لاغر کننده هست هم نمیزاره سردشت بشه ولی زیاد از حد نخور

حسبــــــــــــئ اللهء ۝💜                                   ققنوس می توان شد در شعله های آتش 💕🌿            همیشه راهی هست!♡                                              ﷽حَسْبُنَاالله‌وَنِعْمَ‌الْوَکیٖلْ...خُڋا‌ݕَڔٰاےِݦَݧ‌ْڬٰاڣٖیښٺ🌚🍃    ۱۴۰۱/۱/۱ بهترین اتفاق زندگیم میوفته من مطمئنم🌿🪐

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ب اینا هم حساسم میخورم جوش میزنم 😐 کلا حد متوسطی ندارم

به همشون💔😐خب باید یکاری کنی دیگه

حسبــــــــــــئ اللهء ۝💜                                   ققنوس می توان شد در شعله های آتش 💕🌿            همیشه راهی هست!♡                                              ﷽حَسْبُنَاالله‌وَنِعْمَ‌الْوَکیٖلْ...خُڋا‌ݕَڔٰاےِݦَݧ‌ْڬٰاڣٖیښٺ🌚🍃    ۱۴۰۱/۱/۱ بهترین اتفاق زندگیم میوفته من مطمئنم🌿🪐

ببین ورزش خیلی خوبه

تغذیتون روهم تنظیم کنیددرست میشین

چیزی‌ که آدمیزاد رو میکُشه، حسرته حسرتِ جاهایی که نرفته،کارایی‌که نکرده، حرفایی که نگفته.حسرتِ آدمی که دیگه تکرار نمیشه و هیچ‌کاری واسه نِگه‌داشتنش نکرده.. پیج کیک و شیرینی هام:Savina.bakes 😋🥰

چرا اعتماد به نفس یه آدمو با سلیقه شخصی خودتون نابود میکنید؟  هیچی از زیبایی این خانوم کم نشده ...


همچین حرفایی برام مهم نیس شعور خودشو میرسونه 😂🤣وگرنه من فقط واضح دیده میشم چاق نیستم بذار ببینم خودش با ظرافتش کجای دنیارو میگیره ک من نتونستم بگیرم

ببین ورزش خیلی خوبه تغذیتون روهم تنظیم کنیددرست میشین

ورزش خیلی خوبه من ۳ ماه بخاطر مشکل بابام انجام ندادم الا که میدم حس نشاط دارم

حسبــــــــــــئ اللهء ۝💜                                   ققنوس می توان شد در شعله های آتش 💕🌿            همیشه راهی هست!♡                                              ﷽حَسْبُنَاالله‌وَنِعْمَ‌الْوَکیٖلْ...خُڋا‌ݕَڔٰاےِݦَݧ‌ْڬٰاڣٖیښٺ🌚🍃    ۱۴۰۱/۱/۱ بهترین اتفاق زندگیم میوفته من مطمئنم🌿🪐
ورزش خیلی خوبه من ۳ ماه بخاطر مشکل بابام انجام ندادم الا که میدم حس نشاط دارم

اره خیلی مخصوصاطناب

من خیلی لاغرم ولی بازطناب میزنم برای سلامتی

ورزش خوبیه

چیزی‌ که آدمیزاد رو میکُشه، حسرته حسرتِ جاهایی که نرفته،کارایی‌که نکرده، حرفایی که نگفته.حسرتِ آدمی که دیگه تکرار نمیشه و هیچ‌کاری واسه نِگه‌داشتنش نکرده.. پیج کیک و شیرینی هام:Savina.bakes 😋🥰

میخواستم اراده تو قوی کنی شروع کنی رژیم مثل قبل مانکن شی حالا خوبه چیزی هم نگفتم ناراحتی داره عزیز ...

اراده کردن و نکردن من به شما ربطی نداره اومدی تو تایپکم میتونی سوالی ک کردمو جواب بدی بده وگرنه راهتو بگیر برو بیرون عزیزم قبل حرف زدنتم حرفتو مزه مزه کن

والا منم مثل شما ۴۶ هستم 

۲ ساله دومی رو زایمان کردم 

هر کاری میکردم نمیتونستم مثل قبل رژیم بگیرم 

الان چند شبه شام نمیخورم صبحونه هم ۲ تا کف دست سنگک 

چاره ای جز این ندارم چون نمیتونم کم بخورم مزشو میفهمم تا مرز خودکشی میرم

الان وزنم داره میاد پایین روحیمم بهتر شده

ناراحتید؟ غمگینید؟ احساس دلتنگی می کنید؟
من فقط به اندازه یک دعا با شما فاصله دارم. با من حرف بزنید.
-خدا
چرا اعتماد به نفس یه آدمو با سلیقه شخصی خودتون نابود میکنید؟  هیچی از زیبایی این خانوم کم نشده ...

همه خانوما دوست دارن مانکن باشن

ینی چی سلیقه شخصی!!

کدوم زنی سایز مردونه دوست داره

🌸بر محمد و آل محمد صلوات🌸
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز