2789
عنوان

گزینه ۲ یا قلم چی

88 بازدید | 9 پست

برای آزمون کدوم برم بهتره؟

یه سری تاپیکا‌ مال خودمه یه سری هاشو برای کسی زدم ، این سیم‌کارت خیلی وقته دست من نیست و شاید داره واگذار می‌شه به فرد دیگه ( اگر کاربر جدیدی بیاد واگذار شده بهش و کاربر قبلی دیگه نیست) خلاصه من دیگه نه سایت‌میام‌نه اینجا فعالیتی دارم خدانگهدار برای همیشه نی نی سایت.

یا گاج یا مبتکران

یه سری تاپیکا‌ مال خودمه یه سری هاشو برای کسی زدم ، این سیم‌کارت خیلی وقته دست من نیست و شاید داره واگذار می‌شه به فرد دیگه ( اگر کاربر جدیدی بیاد واگذار شده بهش و کاربر قبلی دیگه نیست) خلاصه من دیگه نه سایت‌میام‌نه اینجا فعالیتی دارم خدانگهدار برای همیشه نی نی سایت.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قلمچی و ایماض میرم من

     دهه هشتادی هایی ک براشون جک میساختن، صبور ترین نسل از آب در اومدن.اونا شاهد قتل هم نسل هاشون ب دست پدر،همسر یا برادر شون بودن!شاهد کرونا درست وسط آرزو هاشون بودن!اونا مجازی تحصیل کردن در حالی ک کنکور واقعی تو راه بود!ولی بازم برای رویا هاشون جنگیدن!        #احمقهارو_معروف_نکنیم                      فاز اون 16 میلیون نفری ک دنیا جهان بخت رو فالو کردن اصلااااا نمیفهمم!!!                            ? are we too young for this                               آیا ما برای این خیلی کوچک نبودیم؟ !
قلمچی سطحش از کنکورم بالاتره ولی گزینه دو سطح کنکوره 

واقعا

یه سری تاپیکا‌ مال خودمه یه سری هاشو برای کسی زدم ، این سیم‌کارت خیلی وقته دست من نیست و شاید داره واگذار می‌شه به فرد دیگه ( اگر کاربر جدیدی بیاد واگذار شده بهش و کاربر قبلی دیگه نیست) خلاصه من دیگه نه سایت‌میام‌نه اینجا فعالیتی دارم خدانگهدار برای همیشه نی نی سایت.

اره من تیزهوشان درس میخونم دبیرام میگن حتما ی چیزی میدونن دیگ 

اها مرسی 

یه سری تاپیکا‌ مال خودمه یه سری هاشو برای کسی زدم ، این سیم‌کارت خیلی وقته دست من نیست و شاید داره واگذار می‌شه به فرد دیگه ( اگر کاربر جدیدی بیاد واگذار شده بهش و کاربر قبلی دیگه نیست) خلاصه من دیگه نه سایت‌میام‌نه اینجا فعالیتی دارم خدانگهدار برای همیشه نی نی سایت.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز