mahsaamanda مدیر عضویت: 1400/05/09 تعداد پست: 2015 عنوان شیرزاد | مشاهده متن کامل بحث + 3313 بازدید | 79 پست درچن ازش بدم میاد ولی صحنه گریه کردنش خیلی غمگین بود 😶 1400/11/19 | 21:45 3 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ati_18 عضویت: 1398/05/20 تعداد پست: 8617 اصن فیلمنامه ندارن بسازن یاد گرفتن ی فیلم و نصفه پیش میبرن بعد میگم فلانی با هم دعواشون شد ادامه نمی ... کاش اینا هیچکار نمیکردن مینشستن سر جاشون سنگین تر بودن اعتقاداتت را برای خودت نگهدار و انسانیت را به تمام دنیا نشان بده!
mahsaamanda مدیر استارتر عضویت: 1400/05/09 تعداد پست: 2015 سریال شهرزاد و به خاتون تریجح میدم اون قشنگتره ب نظرم بازیگرای اون خب خیلی قوی تر بودداستانشم قشنگ تر بودموقعیم ک اومد ی فیلم خیلی خاص بود ک تاحالاذهمچین سریالی نساخته بودن مثلش
هزاربارترکیده عضویت: 1400/09/16 تعداد پست: 1553 طرفدارش نیستم چون ضعف زیاد داره فقط اون حس عشق و شکستش برام جالب بود وگرنه عمیق به کاراکترش فکر کنی ... کلا به خاطر قیافه جذابش همه دوسش دارن کنار خاتون جذاب تر قیافه اشکان خطیبی با میرسعید مولویان قابل قیاس نیست م
_ماهرو_ عضویت: 1400/10/16 تعداد پست: 7313 آره اشکان خطیبی خیلی جذاب 👍ولی ما کلا عادت داریم شخصیت منفی عشقش و دوست داریم شهرزاد هم همین بود قب ... من چ کنم هم رضا رو دوس دارم هم شیرزادو چقد انتخاب کردن سخته فکر میکنم در نهایت کل زندگی ب عمل دل کندن منتهی میشه، ولی چیزی که بیشتر از همیشه ادم رو اذیت میکنه اینه که هیچ فرصتی پیدا نکنی که بگی خداحافظ ....
کردلیا عضویت: 1397/07/04 تعداد پست: 15212 به نظرم فیلنامه ش میتونست خیلی قویتر باشه فیلمای مشابه خارجی خیلی قشنگی تو همین ژانر هستن
mahsaamanda مدیر استارتر عضویت: 1400/05/09 تعداد پست: 2015 کلا به خاطر قیافه جذابش همه دوسش دارن کنار خاتون جذاب تر قیافه اشکان خطیبی با میرسعید مولویان قابل ق ... برای رضا فخار جون میداد این بازیگری ک تو شهرزاد عاشق شیرین شدو بیارن
هزاربارترکیده عضویت: 1400/09/16 تعداد پست: 1553 من چ کنم هم رضا رو دوس دارم هم شیرزادو چقد انتخاب کردن سخته من تو دو راهی ام 😂عذاب وجدان گرفتم همه ش میگفتم شخصیت و تحصیلات خاتون به شیرزاد میاد نه ی ،ی لا قبا م
هزاربارترکیده عضویت: 1400/09/16 تعداد پست: 1553 برای رضا فخار جون میداد این بازیگری ک تو شهرزاد عاشق شیرین شدو بیارن وای اونم خیلی دوست داشتنی بود پسر فتحی تو فیلم جیران بازم پارتنر پریناز😂😂 ما ظاهر بینیم قیافه برامون خیلی مهمه م
درونگر عضویت: 1397/11/30 تعداد پست: 1836 وای فقط اون قسمت از دستشون در رفته سانسور کنن🤣🤣باباهه میگفت در مورد بچه چیزیبهش نمیگی حقشه اونم گف ... اخ این قسمت منم ترکیدم خدایا شکرت برای سلامتی و آرامش همیشگی من و همسرم و دخترم...
mahsaamanda مدیر استارتر عضویت: 1400/05/09 تعداد پست: 2015 وای اونم خیلی دوست داشتنی بود پسر فتحی تو فیلم جیران بازم پارتنر پریناز😂😂 ما ظاهر بینیم قیافه برام ... 😂😐ولی من بازم از ملک خوشم نمیاد تو شهرزادم قبادو دوس داشتم از مصطفی زمانی بیژاز بودم
iove_shadi عضویت: 1400/10/21 تعداد پست: 3522 کیه این شیرزاد😞 ببین من بدترین آدم روی زمین که بشم بازم متوجه نمیشم کدوم قسمتش میتونه به تو ربطی داشته باشه!
هزاربارترکیده عضویت: 1400/09/16 تعداد پست: 1553 😂😐ولی من بازم از ملک خوشم نمیاد تو شهرزادم قبادو دوس داشتم از مصطفی زمانی بیژاز بودم شیر برنج بود 😂😂شهاب حسینی خیلی خواستنیه م
نورا_سلطان عضویت: 1400/10/14 تعداد پست: 2086 اره ی چی تو مایه های شهرزادع امیدوارم اخرش شیرزاد مثل قباد نمیره😑 حالا که داری امضامو میخونی یه لبخند بزن و لطفا یه صلوات هم برای معلم شدنم بفرست. مرسی😚❤ °°hj°° الیزابت_باتوری جیران_آماندی_جیران اتتت