ی جا تحلیل کرده بود اگر طرفدار شیرزاد هستین نباید به کسی که به ناموس و تملک سر زن خودش و میبره شکنجه میده بدتون بیاد چون شیرزاد خاتون و برا خودش میدونه و آزادش نمیزاره با وجود اینکه نمیخوادش دوستش ندارم نمیتونه آزاد باشه و این دوست داشتن بلا سرش میاره آواره شد تأمل انگیز بود
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
وای فقط اون قسمت از دستشون در رفته سانسور کنن🤣🤣باباهه میگفت در مورد بچه چیزیبهش نمیگی حقشه اونم گفت شیرزاد هیچ حقی درباره کاری که به زور کرده نداره 🤣🤣باباهه همین جور بدون دیالوگ نگاش میکرد
بچها چرا اینا انقد مسخره بازیه؟ جزیره فصل دومش رو تا جی باید صبر کنیم تا بیاد؟ عق
اصن فیلمنامه ندارن بسازن یاد گرفتن ی فیلم و نصفه پیش میبرن بعد میگم فلانی با هم دعواشون شد ادامه نمیدن سانسور زیاد ما نمیتونیم بسازیم در صورتی که فیلمنامه وجود نداره
خواهش میکنم نفریی یه صلوات بفرستید لطفا برای حاجت روا شدنم 😢😭🙏
روزهای سختم که تموم بشه روی شونه خدا میزنم ومیگم از من که گذشت اما با هیچکدوم از بندهات اینجوری نکن خیلی سخت گذشت....تو رو خدا خیلی دعام کنید انشالله من و عزیزانم به جمیع حاجات دلمون برسیم و خدا دلمونو شااااد کنه انشالله 🥺🙏😭😭😭
ی جا تحلیل کرده بود اگر طرفدار شیرزاد هستین نباید به کسی که به ناموس و تملک سر زن خودش و میبره شکنج ...
طرفدارش نیستم چون ضعف زیاد داره فقط اون حس عشق و شکستش برام جالب بود وگرنه عمیق به کاراکترش فکر کنی ادم خیلی صعیف و ترسویی اینم فکر کنم بیشتر به خاطر خود اشکان خطییبیه که خس وخوب منتقل میکنه
چون کارکتر شیرزاد رو یه بازیگر جذاب بازی میکنه خیلیا طرفدارشن وگرنه مثلا برعکس بود جای رضا و شیرزاد ...
آره اشکان خطیبی خیلی جذاب 👍ولی ما کلا عادت داریم شخصیت منفی عشقش و دوست داریم شهرزاد هم همین بود قباد داشت خطرناک میشد آزاد نمیزاشت خب اون دلش با قباد نبود ولی مخاطب اون و با قباد میخواست ولی و جامعه انزجارآور رفتار این ها